Gevoelloze huid na keizersnede

Hallo allemaal,

Vorig jaar is onze dochter geboren via een keizersnede. Nu een jaar later heb ik nog steeds last van een gevoelloze huid boven de keizersnede. Heel vervelend eigenlijk. Is dit herkenbaar, gaat het nog over, of moet ik er maar aan wennen?

Groetjes Jeuly

Ik heb zelf ook een keizersnede gehad en het heeft meer dan 1 jaar geduurd voordat het gevoel weer terug was. Het kan dus heel goed zo zijn dat het bij jou ook langer duurt voordat het terugkomt. Maar volgens mij kan het ook zo zijn dat je gevoel niet meer terugkomt. Je zenuwen zijn doorgesneden en dat is de reden dat je boven je litteken niks meer voelt. Maar wat ik me afvraag is waarom je het vervelend vind? Het gaat om iets van 1 cm, want daarboven heb je wel weer gevoel. Of is dit bij jou anders?

Groetjes,
Sandra

Hallo Sandra,

Was het maar 1 cm, maar het is bij mij toch een wat groter gebied. Destijds bij de nacontrole zei de gynaecoloog ook dat het binnen een paar maanden wel over zou gaan, maar niet dus. Och ja wat is vervelend.

Groetjes Jeuly

Ik heb dat ook, zeker na 2 keizersnedes. Mij is uitgelegd dat als het na een jaar nog steeds gevoelloos is, dat het dan ook niet meer helemaal goed komt.

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers