Gevlucht

naar binnen pffffffffffffffffff staat geen wind hier jeetje zo drukkend warm,heb gewoon hoofdpijn ervan

kids zitten ook binnen ned 3 te kijken zomer festival volgens mij,met een lekker ijsje

hhmmm plaatje doet het niet maar volgens plaats.nl is het in gouda 25 graden en regenachtig tis toch echter warmer hier en geen regen hihihiih

Gewijzigd door - bianca4 op 24 Jun 2005 14:14:58

Gewijzigd door - bianca4 op 24 Jun 2005 14:17:17

Tja volgens plaats.nl is het hier 29 graden (Ravenstein) maar in de schaduw is het hier toch wel 32 graden. Ik houd wel van een beetje warm weer, maar het is zo verschrikkelijk benauwd (ben ook nog verkouden). Ik hoop dat het zo 5 uur is, kan ik lekker naar huis een heleboel ijs eten.

Liefs Kristel

hoi bianca, ja volgens mij is het hier in Gouda wel iets warmer dan 25 graden…

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Geen idee wat ze zeggen over Lelystad, maar gevoelsmatig is het hier boven de 30 graden hoor.
Het is nog warmer dan gisteren…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

de barometer binnen geeft aan dat het in de shawduw 30.3 is dus 25 is wel erg raar

gelukkig een getuigeverklaring van jacky hhahah anders geloven jullie me niet deken jullie dat ik een zonnesteek heb

ja ik steun je wel hoor Bianca(4) anders doe ik er wel een foto bij van mij mete een rood en enigzins klam voorhoofd

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

dank je wel jacky,maare zo erg met je vandaag was toch 25 graden hahaha

hier ff foto net genomen,boven is buiten (in schaduw) die eronder is binnen…

Gewijzigd door - bianca4 op 24 Jun 2005 15:19:19

hier buiten 32.8 en binnen 25.7 dus behoorlijk warm

crista

tja Bianca, ik vrees dat het 25 graden boven mijn maximum is…
en ff hier binnen aan de gevallen mussen gevraagd: 30,5 graden…

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

maar aan de andere kant, ik klaag niet. Ga ook voor mijn plezier naar warme landen toe op vakantie

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

whahahaha binnen hier zo`n 29 komma nog wat en buiten nog veel erger. Tja zal het zuiden wel zijn. Ik kijk maar liever niet meer op de meters want alleen daarvan krijg ik het al warm.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ja tis werg he vandaag, wij zitten ook binnen, straks wel ff gezwommen maar nu toch maar weer binnen spelen, sneu eigenlijk…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

gelukkig dat de aankomende dagen maar 23 tot 24 graden wordt .maar met dit weer droogt me was wel van zelf hihiihihihih

groetjes marielle mama van tanja

jacky,in andere landen vind ik de warmte toch anders als hier hoor

maar het daalt heel langzaam nu buiten 27.6 en binnen 28.4

quote:
jacky,in andere landen vind ik de warmte toch anders als hier hoor

Ja, daar zit wel wat in.
Op de één ofandere manier is het hier meteen zo benauwd…dat heb je in andere landen toch iets minder vind ik.
Alsof het daar wat beter te verdragen is ofzo…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Ik denk dat ik bij Bianca4 ga wonen, hier binnen is het 31 graden geworden…mmmmm
en idd is het hier wel anders warm, ik weet nog uit Venezuela en Sri Lanka dat je daar geen last had van de warmte zeg maar. Ook wel denk ik omdat je op vakantie ben. Maar ja, nog ffies volhouden!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

heb nog een kammertje over hoor,maar moet wel opgeruimd worden

nu 27 binnen,vind het buiten nu wel lekkerder,heerlijk gewoon,zal haast het matras naar buiten doen en buiten slapen hihihihi

als het een paar graden koeler is, ruim ik graag op hoor!!
hahahahahaha, temp zakt hier ook een beetje, niet hard maar alá.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

hahahhaha

het is heerlijk afgekoeld nu binnen nu 24 heb de deuren tegen elkaar open en is nu 4 graden koeler als toen ik om half 8 beneden kwam…

en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het heb gehoost en geonweerd laatste wat minder maar goed,plantjes weer blij zingen gewoon nu hahha

goeiemorgen allemaal!
ja was een lekker buitje hier he Bianca? Lekker
nu, mag wel ff blijven zo.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia