ik ben me net kapot geschokken. damian zat in de maxi een boterham te eten(lukte vandaag niet in de stoel omdat hij zo beweegelijk was) en ik draai me heel even om om de hond op zijn kop te geven hoor ik een mega klap. is damian met maxi cosi en al omgevallen. hij gelijk huilen ik gelijk huilen en hem gepakt geknuffeld en goed nageken. het enige wat hij heeft is een bult. gelukkig maar. mijn vader kwam ook gelijk langs (nadat ik hem belde) en die heeft hem ook nog nagekeken. hij heeft gelukkig verder helemaal niks. en kon na 10 min alweer lachen. ik zelf niet
voel me echt zo schuldig dat ik me 2 sec omdraaide. dit zal me niet snel meer gebeuren
Gevallen
Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. Helaas gebeuren dat soort dingen erg snel, hoe goed je ook oplet. Voel je dus niet schuldig, want dat gebeurd iedere mama wel eens. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden.
Groetjes,
Sandra
Vervelend!!
Maar je kunt er inderdaad niets aan doen… Seth is gisteren uit zijn kinderstoel gevallen, ik ben me ook kapot geschrokken, en heb wel even een potje mee staan huilen. Maar ook hij heeft er niet aan over gehouden.
Niet schuldig voelen hoor!
liefs, Anne
Onze kraamhulp zei destijds: ieder kind valt wel eens ergens uit af. Dus of uit de kinderstoel, maxi cosi, wippertje of zelfs van de commode. Elke moeder het heel goed op, maar er is een komt een keer één seconde dat het je kan overkomen.
Voel je zeker niet schuldig (makkelijker gezegd dan gedaan) en gelukkig dat je kindje niets heeft!
Grappig dat wij er nog langer “last” van hebben dan onze kindjes.
Mijn zoon is twee weken terug van de commode gevallen toen ik de luier weggooide en vorige week struikelde ik met Maxi Cosi en al en viel hij ook. Ben me twee keer ook kapot geschrokken, maar hij huilde alleen van schrik en lachte toen al weer. Toen ik de dokter belde zei ze dat je alleen op moet letten dat de kinderen niet suf worden en als ze op hun hoofd zijn gevallen moet je ze ieder uur wakker maken. Ik dnek dat ook kleintjes het wel aangeven als er echt iets is. Maar blijft klote natuurlijk omdat je jezelf de schuld geeft.
22-12-2009 colin geboren
Hoi Mellanie,
Is hij nou gewoon zo met maxi cosi en al omgevallen? Hoe kan dat nou? Ik dacht dat die stoeltjes super veilig waren? Of stond de maxicosi ergens op?
Naar meid, je schrikt je lam he. Ik had het twee weken geleden met moppie. Ik hield haar vast op haar boxkleed die op de grond lag terwijl ze zat. Toen liet ik haar handjes los en viel ze achterover, boem met haar hoofdje op de grond. Zij huilen, ik huilen. Echt een ontaarde moeder voelde ik mij. Bah. En ook stom, ze glipte zo uit mijn handen…
liefs,
Wendy
Over vallen gesproken… Zit Luka naast me op de bank te spelen met een boekje, heb notabene mijn arm nog om zijn buik heen, kijk op naar mijn man en ondertussen zet Luka zich af om over mijn arm heen bijna van de bank te vallen!!! Hij hing echt ondersteboven over mijn arm heen en ik had zijn voeten vast… Ben me ook kapot geschrokken! Kan me dus voorstellen hoe je je voelt!
Godzijdank is hij niet met zijn hoofdje op tafel of op de grond gevallen, maar natuurlijk wel huilen van de schrik…
En een paar blauwe plekken in de vorm van mijn vingers, in mijn schrik heb ik hem toch wel hard vast gepakt…
hij is idd met maxi en al gevallen. die stond op de bank en mijn been ervoor maar ik gaf de hond op zijn kop en damian vond dat interessant dus die leunde denk ik opzij en viel de maxi over mijn been heen en ik kon hem niet meer vangen. gelukkig wel kunnen zorgen dat hij niet de tafel raakte. de bult is al bijna weg en hij heeft nergens meer last van gelukkig maar maar ik laat de hond voortaan maar gaan hoor haha