Zo dom is dat niet hoor. Het zal iedereen (oke, bijna iedereen) wel gebeuren.
Zalf heb ik met ons dochtertje (nu 6,5 maand jong) ook al een paar ongelukjes gehad. De eerste keer was ze net als bij van het ouderlijke tweepersoonbed afgevallen. Ze lag onder het dekbed tussen de hoofdkussens in en ik was even een slaapzak van haar kamertje aan het halen (nog geen twee minuten weg) en toen was het inderdaad een plof en ze begon pas te huilen toen ik haar oppakte.
De tweede keer was een aardige ravage geworden. Mevrouw lag op de grond met een knuffeltje en een paar balletjes met geluidjes erin en mama liep even naar de keuken om wat te pakken. Papa kwam ook naar de keuken en mama kreeg een paar kleine kusjes en toen de hele harde knal. Wij als een speer naar de woonkamer en daar lag mevrouw met tranen te gillen op de grond. Was ze naar een gietijzeren standaard gekropen / getijgerd en had ze hem omgetrokken (ze trekt zich nu overal aan op om maar te kunnen staan). Helaas stond er een glzaen schaal op met wat beukensnippers en denneappels en een paar nep kerstboompjes (+/- 20 cm hoog boompje) en gelukkig was de schaal net over haar hoofd gevallen.
In het kort, het gebeurt wel vaker en het is dus oppassen geblazer.
Strekte met je ondernemende kindje. Groetjes Patricia