Gevallen

romano is vandaag met zijn achterhoofdje hard tegen de kast aan gevallen toen hij proberden zich op te trekken tot staan.
hij heeft daarna niet gehuild maar wou niet slapen en nu heeft hij echt hele dunnen ontlasting net water!
kan de miss te maken hebben met een hersensdchudding?
please help me ben eigenlijk best ongerust ook al huilden hij dan niet maar toch
please wie kan me helpen

bel de huisarts/ huisartsen post
daar zijn ze voor, wij zijn geen doktoren, gewoon goedwillende ouders.

groetjes Kim, mama van

en

weet ik maar ik dacht miss heeft iemand er ervaring mee

Hier sluit ik me ook bij aan. Zeker in het geval van hele kleintjes die je nog niet kunnen vertellen of en waar het pijn doet - ff de dokter bellen!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

ik heb net de huisarts post opgebeld en ik moet hem vanavond in de gaten houden, maar gelukkig word hij nu al een beetje weer zijn eigen ikke hij doet al weer een beetje lachen en begint weer babbels te krijgen.
maar tjongen ik was echt geschrokken en bang maar hou hem wel in de gaten vanavond dus om het uur ff kijken bij hem

Da’s zeker even schrikken zeg!
Goed dat je gebeld hebt en fijn dat hij al wat meer zichzelf wordt.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Dat is zeker behoorlijk schikken.
hoe gaat het er vandaag mee?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

altijd het beste advies is van een huisarts…

mijn dochter heeft dezelfde dingen gedaan (hard gevallen) en het huisartsenpost heeft gezegd dat ik moet mijn baby controleren voor de eerste 24 uur als zij slaapt – wakker worden elke uur of zoiets. Er is iets mis als zij wil niet wakker wordt, niet actief/heel slapperig of heel slecht reactie heeft, of heeft misselijkheid (b.v. ‘throws up’). Maar zij heeft ook gezegd dat wij kunnen haar naar het ziekenhuis brengen voor zekerheid – als wij het willen. Onze keuze. Eerste 24 uur, zij slaapt en ik had de geadviseerd controle gedaan. Ik denk hun advies is goed als een hard klopte op de hoofd is gekregen…maar natuurlijk is het best om de advies van een huisarts te krijgen!

groetjes,
rachel

hij is sinds vanochten weer helemaal zijn eigen hij lacht weer en brabbelt weer ook wou het hij weer gaan proberen waar hij gister is gevallen pppfff maar gelukkig is hij nu zijn eigen ikke weer bedankt voor jullie berichtjes