Mijn dochter is vanavond van de bank gevallen op haar voorhoofd. Ze ging gelijk huilen en was erg verdrietig. Daarna kwam er een flinke blauwe plek.
Ik vraag me af of ik haar vanavond moet wakker maken om te kijken of ze alert is? Ze heeft daarna nog wel even gespeeld en had geen pijn meer.
Gevallen op hoofd, wakker maken?
Ik denk niet dat het echt nodig zal zijn, maar je kunt het voor de zekerheid doen. Gewoon op je gevoel afgaan.
Groetekes, Sje
Als ze helemaal van de rel is, shaken, spugen, oogjes die niet zo staan als ze horen te staan, bleek, koortsaanval met zweten … ja dan mag je er om de 2u wakker maken.
Dit heeft Jens ook gehad en na controle bij de arts bleek hij een lichte hersenschudding te hebben .
Voor de rest… doe wat jou goeddunkt. Als het jou gerust stelt om haar om de zoveel uur even wakker te maken, dan moet je dat doen .
Het is goed gegaan vannacht.
Heb haar niet wakker gemaakt. Wel even aan d’r gezeten en ze reageerde zoals ze dan altijd reageert. Vandaag was ze lekker vrolijk en druk dus niks aan de hand! Wel een mooie blauwe plek zo groot als een pingpongbal!
Bedankt in ieder geval!!