Gevaarlijk; Jada springt

Dames,
Jada heeft vandaag weer iets nieuws, het begon eigenlijk gisteren al na school! Ze wil springen, overal vanaf en met 2 benen tegelijk van de grond! Mijn hart zinkt als ik het zie. Hoe gaan de mama’s van de wat oudere kids hier mee om? Gewoon laten springen met het idee, als ze vallen dan leren ze het wel? Of kun je ze op een andere manier waarschuwen, of moet ik misschien alles waar vanaf gesprongen kan worden wegzetten?
Wat een kleine dondersteen eigenlijk! D’r mama zo’n angst aan de jagen, papa vind het ook wel eng! Het is de hele dag al ‘jump, jump’ volgends de nanny and tijdens mijn lunch pauze zag ik waarom mijn nanny zo vermoeid was! hahahah

Mijn moeder liet mij geloof ik wel springen en mijn broertje ook, maar ze zei wel waarvan wel en waarvan niet vanaf. bijvoorbeel wel van de onderste tree, maar ik wilde ooit van de bovenste springen en dat mocht niet. Vond ik toen heel flauw. Echt tegenhouden doe je het denk ik toch niet. Moorgan moet ik het nog mee krijgen die springt alleen nog maar op de grond op en neer. Mijn kleine tigger…

Groetjes,

Michèle

Hoi

m’n hart maakt ook iedere keer een sprongetje als jens springt… pfff! Hij mag dus ook nergens meer van af springen, alleen gewoon op de grond. Tenminste… in huis.
Op de winkelstraat klautert hij nog wel eens op van die muurtjes van plantenperkjes en springt er dan zo af (toch zo’n 80cm hoog ). Ik weet nu wel dat hij 't kan en heb er meer vertrouwen in, maar ja … 't gaat vast nog wel een keer mis.

Maar in 't begin: alleen op de grond, nergens van af springen!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker