Getver, weer buikgriep

hoi allemaal,
moet ff mijn frustraties kwijt door te melden dat ik baal dat ik weer buikgripe heb! De 2ex in 4 a 5 weken tijd zon ondertussen, getver de getver. En nou heb ik ook die kleine draak nog aangestoken, die afgelopen nacht 5x de hele boel onder gespuugd heeft…word er niet goed van. Maar ja, wat doen we er aan he, misschien toch teveel dingen in mijn hoofd en geen ontspanning?? Blech.
Zo dat wast het wat ik even kwijt moet, bedankt dat het even mocht! Toch?
Lfs

Bah, wat vervelend!!
maarre, je moet wel an jezelf denken!
Doe die kleine is uit logeren, en rust zelf lekker uit!
sterkte,

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tuurlijk mag dat. Dat is ook enorm balen. Hopelijk zijn jullie er allebei weer snel bovenop!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

meid
ik had dat heel toevallig ook
Rico en ikw aren tegelijkertijd ziek en kregen buikgriep,
ik was echt doodziek, hoge koorts om de 15 min overgeven en rico had om de 10 minuten een diarree luier dus elke keer daarna moest ik overgeven. (was alleen met m toen helaas!)
en zelf had ik ook elk half uur last van diarree.
nou uiteindelijk werd rico opgenomen vanwege uitdroging, ik was in 1 klap beter want ik KON niet anders met hem in het ziekenhuis,
en 4 weken later had ik weer buikgriep.
weer hetzelfde
diarree overgeven etc etc
bah
heel vervelend maar het weer is ook te bizar voor woorden dus het zal wel blijven hangen zodat iedereen vaker ziek wordt

beterschap!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

zo extreem is het bij ons gelukkig niet zeg. Maar wat een gedoe joh, uitdroging en dan opgenomen worden, da’s best een zorg hoor. Maar gelukkig is Rico er goed overheen gekomen!
Joey wil gelukkig graag drinken, hij vraagt er zelfs om, dus dat scheelt. Het is gelukkig bij 1 nacht spugen gebleven tot nu toe, heeft alleen nu diaree, dus veel zelf gemaakt fruitdrankjes met banaan en beschuit en rijst eten, hopelijk zal dat de boel een beetje stoppen.
Sja, bij mij denk ik dat het een andere oorzaak heeft, veel gebeurd afgelopen jaar (o.a. vader overleden en binnen een jaar 2x mijn baan wegens economische redenen kwijt) en weinig dingen waarbij ik mij momenteel echt kan ontspannen. Heb ook al van die rare, niet te verklaren, knie klachten gehad, dus misschien moet ik toch maar eens naar de huisarts voor een goed gesprek. Die zal mij dan wel doorverwijzen, wat misschien ook wel goed is, maar ik vind het nogal wat