Gestopt met de pil nu alleen licht bloeding


#1

sinds een paar weken ben ik gestopt met de pil omdat we graag voor een 2e kindje willen gaan. Nu zou ik in principe deze week voor het eerst na het stoppen weer ongi moeten worden. Nu is er alleen een hele lichte bloeding geweest, 2 dagen en nu helemaal niks meer.

Heb inmiddels wel een test gedaan en die was negatief. nu vraag ik me af of dit normaal is (kan me het van de vorige keer niet herinneren) bij de eerste keer na het stoppen van de pil.

nu snap ik dat het misschien ook nog wat te vroeg geweest zou kunnen zijn wat betreft de test, maar ik heb verder ook geen symptomen dus verwacht niet dat ik al zwanger zou zijn.

liefs,
Rinske


#2

Volgens mij kan het een tijdje duren voordat je cyclus weer “normaal” op gang komt. Denk dat je lichaam aan ontwennen is (wat overigens een zwangerschap niet uitsluit hoor).
Succes met het zwanger worden, hoop dat het snel raak is.
Groetjes Nancy


#3

ik hoop het ook haha, maar zoals ik al zei ik verwacht niet dat het nu gelijk al raak is. maar ik kan me dit dus helemaal niet herinneren van de vorige keer. een bloeding kan je het niet eens echt noemen, even aankijken hoe het de komende weken gaat en anders toch maar weer een testje doen

liefs,
Rinske