Gesprek op school


#1

Zometeen om 13.15 weer gesprek
Erg spannend!
Milan is al bij oma, en Arno heeft een uurtje vrij gepland dus die kan fijn mee
Ik doe straks verslag!

Groetjes Nathalie & Co


#2

nou ben benieuwd hoe het is gegaan!

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??


#3

Ben benieuwd succes he

Tries


#4

Nou madam doet erg goed haar best, spelletjes waarin je juf stuurt gaan prima, maar als Demi geen sturing krijgt haakt ze af en gaat ze haar eigen gang…
Verder gaat haar taalgebruik met sprongen vooruit, ze gebruikt echt woorden die op school ook gebruikt worden voor bepaalde dingen dus ze pikt het goed op!
Ze verteld nu ook dingen thuis die in de klas gebeuren, of wat ze die dag gedaan heeft, voorheen zei ze altijd als ik vroeg wat ze gedaan had “ja gewoon gespeeld” maar nu worden de werkjes of andere dingen bij de juiste naam benoemd!
Het kringetje is heel goed vooruit gegaan, Demi vertoonde voorheen nogal storend gedrag, omdat ze het gewoonweg niet kon volgen, en nu doet ze goed mee, en als de juf wat verteld dat luisterd ze ook goed ipv gek te gaan doen, of op te staan…
Ze gaan nu proberen uit te breiden om toch een spel te spelen met meer dan 1 kindje.

Het was weer een positief gesprek, we zijn er nog lang niet hoor, maar ze gaat vooruit, en dat was ook het doel!

Groetjes Nathalie & Co


#5

Dit goed te lezen nathalie.
dat Demi zo goed haar best doet.
hoop dat het van hieraf aan elke dag een beetje beter gaat.

Groetjes Marianne mama vanRuben


#6

zo wauw dat was een goed sprek .goed hoor demi ga zo door je kan het

groetjes marielle mama van tanja

    tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>


#7

Fijn dat het een positief gesprek was Nathalie!

Groetekes, Sje


#8

Das toch super goed nieuws er zit vooruitgang in!

Geef der een dikke knuffel

Tries


#9

wouwww fantastisch nieuws nathalie,heerlijk om te horen dit…

demi goed zo meis je kan het laat mama maar versteld staan ga zo door meissie

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#10

fijn dat het de goede kant op gaat zeg.

Mijn jongste heeft ook sturing nodig hoor, anders werkt ze ook niet, maar dat komt wel goed voor ze naar groepje 3 gaat zei de juf van de week. Beetje vreemd hoor. Als er logopedisch iets aan de hand is met je kind, zitten ze er gelijk bovenop. Mijn jongste moest, van de juf, een half jaar geleden ook getest worden door een logopediste. Omdat ik geen zin had in gezeur over 2 kinderen, heb ik haar maar omgekocht. Ze is namelijk nogal wispelturig. Ik heb dus gezegd dat als ze heeeeel goed haar best doet mag ze een kado uitzoeken. Ze scoorde op alle fronten bovengemiddeld, maar wel binnen de bovennorm nog, maar toch ver boven de 100, in alle logopedische onderdelen.

De logopediste wilde haar toen niet meer behandelen en de juf wilde dat wij haar wel lieten behandelen. De logopediste heeft daarom de juf opgebeld, maar die juf zei toen, dat wij ons vergist hadden.
De juf vond een behandeling ook niet nodig, had ze tegen de logopediste gezegd.

Ik weet echt wel wat ze gezegd heeft hoor. Sindsdien komt het allemaal wel goed met onze dochter volgens de juf.

Ik snap alleen die logica niet, dat als een kind hoog scoort bij die toetsen komt dus de rest van zelf.