Hey dames, ik wou jullie even laten weten dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs
Ben super trots op mezelf, en ga morgen ochtend gelijk naar het gemeentehuis!
Heb ookal een mooie roos gekregen van mijn ouders
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Hey dames, ik wou jullie even laten weten dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs
Ben super trots op mezelf, en ga morgen ochtend gelijk naar het gemeentehuis!
Heb ookal een mooie roos gekregen van mijn ouders
He wat goed van je, is tegenwoordig nog een pittige klus geloof ik met al die veranderde vragen en nieuwe borden en lijnen e.d.!!! Super!! Maarre, (ik ben niet nieuwsgierig, wil alleen alles weten) welk andere nieuws???
Grtz Von
@ mama van Ric, Ik ben 21.
@ Von, Het is afwachten of ik ongesteld word morgen!
@ de rest, Bedankt allemaal Het is inderdaad erg handig om je rijbewijs te hebben, nu nog een leuk autootje.
De regels en de wetten zijn allemaal erg lastig, en vooral het rijexamen is heel erg veranderd integenstelling van de mensen die 40+ zijn! (hihi).
Erg moeilijk, maar dit was mijn 2e keer, heb een vaalangstexamen gedaan!
Gefeliciteerd!
Kan je een bakkie komen halen!
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
Gefeliciteerd hoor!
Heerlijk, je rijbewijs hebben… Geniet van je vrijheid, dat wordt toeren de eerst komende tijd!
Hahaha dank jullie, Dank jullie!!
Moet ik wel eerst een leuk autootje hebben hè… Hebben jullie in de buurt niet iets leuks zien staan? voor een leuke prijs?? hahahaha!
Ik kan niet in de auto van mn vriend rijden, want hij heeft een auto van de zaak op de zaak zn naam… (helaas).
Gefeliciteerd Melanie!!!
En ik hou m’n vinger voor je gekruist voor morgen!
Groetjes Frauk
Tjaaa spannend hè, voel nog totaal niet dat ik ongesteld ga worden, misschien weer een week uitstel??
Goed gedaan meid! Gefeliciteerd!
Heel veel rijplezier…enne spannend morgen, anders toch binnenkort maar een test doen?
Goedenmorgen, kan het nog niet helemaal bevatten hoor dat ik hem heb… hihihi… van de week wel, als ik in een auto rijdt… dan word het spannend Hahaha!!
Tja we zullen vandaag afwachten of ik ongi word, en anders word het volgende week denk ik… weer een week uitstel… net als de vorige keer.
Ik durf niet weer een test te doen, veel te bang dat ik weer teleurgesteld word. dus ik wacht af…
Ga nu zo met mn vriend mee naar het werk om een pasfoto te maken, en dan naar het stadhuis…
Hoera!
Gefeliciteerd! Heerlijk die vrijheid!
En voor de rest duim ik met je mee… Lig zelf zowat dubbel van de krampen in mn baarmoeder nu, maar stiekum was Ãk blij dat ik vanochtend zag dat ik ongi was. Ben gewoon nog aan de pil, wij willen in mei een groot feest voor ons trouwen van afgelopen jaar geven. Toen kon het niet omdat ik zwanger was, dus dacht om na mei weer eens te stoppen en te hopen op een tweede. Toen ik dus twee dagen later dan normaal nog steeds niet ongi was, begon ik een beetje te twijfelen… maar niet nodig dus
Bij jou hoop ik dat het uitblijft!
Maar hoe dan ook genieten van je overwinning op de auto!
Liefs!