Geschrokken

Ik hoorde vanmorgen dat mijn zoontje wakker was, lag lekker te brabbelen. (wel nog steeds ziek: zie topic van gisteren)
Toen ik binnen kwam, zag ik dat hij de sluier van de klamboe helemaal door de spijltjes van het bed had getrokken en er helemaal in lag gewikkeld!
Ik schrok me wild. Hij had er zelf wel lol in, ikke niet!
Dus gelijk dat ding weg gehaald. Is dit bij jullie ook gebeurd? Had ik dat ding eerder weg moeten halen? Ik heb er niet bij stil gestaan en er is ook niemand die er iets over gezegd heeft. Ik voel me best schuldig nu, maar gelukkig is er niks ergs gebeurd.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik kan me voorstellen dat je schrikt!

Hier gebeurde hetzelfde , toen Luka 3 maanden was ging hij de klamboe gebruiken als tuttel om in slaap te vallen… Vonden wij toch niet zo’n strak plan.
We hebben dat ding ook meteen weggehaald, en een hor voor zijn raam gezet voor de beestjes die binnen zouden kunnen komen.

Ik heb Jessey’s klamboe vorige week ook weg gehaald. Ze had een puntje naar binnen getrokken, en dat vond ik ook niet zo leuk… Ik schrok daar al van, dus jij zult zeker geschrokken zijn! Nu moet ik nog opzoek nar een leuk schilderijtje ofzo, tis zo kaal boven dat bedje!

Groetjes Anouk

Hoi oze mees is ruim 14mnd en heeft zijn klamboe nog hangen, maar moet wel zeggen dat ik de punten vast heb gezet onder het ledikant. Zo is er nog nooit wat gebeurt.

Gr Patries

ja heb het wel eens vaker gehoord. heb zelf geen klamboe vind het gewoon niet mooi en idd ook gevaarlijk…jeetje ik zou me rot schrikken idd…gewoon weghalen heb je goed gedaan!

Lilypie First Birthday tickers

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Goed dat je hem hebt weg gehaald en niet schuldig voelen hoor er is niets erg gebeurd.

Ik had er al meer van gehoord, dus had al optijd het hemeltje alleen achter het hoofdeind gehad (dus niet een stukje langs de zijkanten van het ledikant) zodat hij er onmogelijk bij kon, en uiteindelijk helemaal weggehaald.

Gelukkig niets gebeurd, maar je kindje gaat ook echt niet gezellig liggen brabbelen als hij verstrikt begint te raken hoor, dan laat ie wel op een andere manier van zich horen! Natuurlijk kan je het nu het beste weghalen of veranderen zodat het niet weer gebeurd, maar ik bedoel maar te zeggen dat de kans dat er echt iets dramatisch gebeurd niet zo groot is als je maar reageert op zijn gehuil/ontevreden geluiden. Zolang ie nog lekker ligt te brabbelen niets aan het handje!

Liefs Carolien.