Was me vandaag kapot geschrokken. Ik was met nina bij mijn vriendin die ook twee kinderen heeft die twee en drie zijn( deze vriendin past vaak op Nina en ik moest gaan werken)rennen ze naar buiten en lopen me zo Nina omver. Nina valt op haar gezicht en de kinderen lagen op haar. Haar hele mond onder het bloed! Nu heeft ze een dikke lip en een bloeduitstorting op haar wang. Mijn vriend durfde haar tanden niet te poetsen om meer pijn te voorkomen.Morgen moet ik eens gaan kijken of haar tanden niet loszitten. Mijn maag draaide twee keer om en volgens mijn vriendin werd ik helemaal wit. 10minuten later moest ik gaan werken. Een half uur later zou ze worden opgehaald door mijn vriend. Hoorde van mijn vriend dat ze wel gewoon geeten heeft en weer lachte gelukkig. Wat kunnen kinderen toch vaak onvoorzichtig met elkaar zijn. Gister was ze ook al over de tuinslang gevallen op haar gezicht. Op die momenten krijg je als moeder echt een steek in je hart als je kind zo huilt en pijn heeft. Het liefste was ik niet gaan werken en was ik bij nina gebleven en ik was op het werk ook niet met mijn gedachte erbij. Ik heb de heletijd dat beeld voor me dat ze valt en dat de twee kinderen nog eens op haar vallen. Bah groetjes chantal
Chantal