Geschrokken!

Hoi meiden,
Draai ik me 1 seconde om staat Nina recht op haar activytispeeltafel!!!Ik wist niet eens dat ze al klimmen kon! Ik haar eraf gehaald. Dezelfde dag was ze ook in de buggy geklommen. Stond ze daar weer op het zitvlak van de buggy! Op het moment dat ik het weer zag kon ik haar nog net grijpen. Nu heb ik maar dat tafeltje en buggy in een ander vertrek gezet. Nu probeerd ze ook op de bank te klimmen en salontafel. Maar haha haar beentjes zijn nog te kort. Maar ja als het zover komt dat ze daar ook op gaat klimmen kan ik moeilijk ook de banken en salontafel wegzetten(heb ik dalijk helemaal niks meer in de woonkamer staan)Poe ik moet haar nu echt scherp in de gaten houden. Bij een vriendin van mij was laatst haar dochter van de bank gevallen. Bewusteloos! Toen de ambulance kwam kwam ze weer bij. Gelukkig had haar dochter er niks aan over gehouden!!! Wat zijn die kleintjes echt snel hoe groter ze worden hoe meer gevaren en gaan ontdekken!
groetjes chantal

Chantal

quote:
Ik wist niet eens dat ze al klimmen kon!

Onze eerste kraamverzorgster heeft ooit eens tegen mij gezegd: “Je kind is altijd 1 stapje verder dan jij denkt”.

Dat heb ik altijd in gedachten gehouden en tot nu toe zijn we in alles altijd een stap vooruit op de kinderen geweest als het om veiligheid gaat.

Groetekes, Sje

Dat is zeker effe schrikken ja.
die kleine ukkies zijn zo slim
ze doen steeds weer versteld staan.

Groetjes Marianne mama van Ruben