Geschoren

Nou we hebben het toch gedaan…Thoby’s hoofd geschoren.
Alles eraf…en wat heb ik een SPIJT!

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar hij ziet er bijna ziek uit gewoon!
Zo’n wit kaal hoofdje! Echt een naar gezicht!

Ik heb geprobeerd om het te scheren op een standje langer zeg maar, maar omdat hij totaal niet stil zat kwamen er happen in. Dus toen moest alles eraf op de kortste stand.

We hebben het gisteren ochtend gedaan maar ik kan er niet aan wennen joh! Ik hoop echt dat het snel aangroeit!

Groetjes Margot

Ja stil zitten is niet de grootste hobby van kinderen. Haar groeit snel dus over een week zit er wel weer kleur op z’n hoofdje. Als zijn haar donker is valt het sneller op.

Wat vervelend dat je zo’n spijt hebt!!
Ik zou zeggen, zet hem een pet oid, dat zie je het niet

Ik hoop dat het snel aangroeid!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh, kan me helemaal indenken hoe je baalt. Gelukkig groeit het weer aan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

he gat wat balen, maar gelukkig groeit haar in de lente sneller dan gewoon (das iets met de wet van de natuur) dus hij is zo weer gemilimeterd.

Groetjes,

Michèle

hier ook pas geschoren maar gelukkig niet helemaal kaal
heb hm achter de pc gezet met nijntje aan en dan de tondeuse erover zonder al te grote drama prima gelukt
dus das misschien een tip voor de volgende keer

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Bedankt voor jullie reacties meiden!

Ik baal nog steeds helaas!
Het kan voor mij niet snel genoeg groeien!

Je moest de reacties zien van fam en vrienden…

OH JEEEEEE wat hebben jullie gedaan! Dus je kunt je voorstellen hoe erg het is! haha!

Ik probeer er maar om te lachen want tja…wat kan ik anders.

En inderdaad zoals jullie ookal zeggen…het groeit wel weer aan

Groetjes
Mama van een HEEL erg KAAL kind

och meid! ik snap dat je spijt hebt, rico is laatst extreem kort geknipt, scheren kon niet vanwege een sneetje in zn hoofd van de bestek lade
was hij tegenaan gekomen dus vond ik het niet slim om dan te scheren.
maar bij hem was het binnen een paar weken net zo lang als voorheen. en 'n maand later (nu dus) is het langer dan voorheen.
alleen voor op zn hoofd groeit zn haar niet zo snel als achter maargoed dat komt wel.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

wat ben ik blij dat ik zelf zn haar knip. Ben zelf kapster geweest en moet er niet aan denken als een andere kapper het verknipt of te kort knipt!
En om elke 5 a 6 weken naar de kapper te gaan kost ook een hoop geld.
Ik moet hem nodig snel knippen en wil van de zomer ook een stuk korter gaan. Denk ook met de tondeuse

Mag ik vragen waarom je hem zo kaal wilde scheren? Of is dat alleen maar gebeurd doordat er happen onstonden…
Ik kan me voorstellen dat je er spijt van hebt. Maar over een week zit het er inderdaad weer aan.

@ Linny

Nou zijn haar was ontzettend ongelijk en erg dun in de punten. Baby haar puntjes zeg maar. Snap je?
Dus ik dacht…1 keer alles eraf en dan kan het overal gelijk aangroeien, en hopelijk is dat erge dunne er dan ook vanaf.

Zo heel kort was niet de bedoeling maar meneer zat dus niet stil en toen kreeg ik ‘happen’. dus tja had geen keuze meer.

Maar nu heb ik dus mega spijt! Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het er over een week weer wat beter uit ziet.

Hij heeft wel mega blond haar dus dan zie je het verschil misschien minder snel?

Inderdaad erg handig als je zelf kunt knippen joh!

Groetjes
Margot

Het is ook erg handig dat ik zelf kan knippen. Het probleem is wel als hij me ziet aankomen met een schaar rent hij snel weg… dan denkt hij ohjee., mn haar of mn nagels wegwezen!!
Dus dan doe ik hem iin zn kinderstoel, bumba opzetten en rozijntjes geven. zo lukte het aardig goed de laatste keer.

En ze zeggen inderdaad als je het kaalscheert omdat het kindje nog babyhaar heeft dat het beter terugkomt. Maar ik durf dan niet met zekerheid te zeggen.
Mijn ventje heeft ook van het vlashaar. En ik durf het niet te doen omdat ik ook zeker weet spijt ga krijgen. Ik had vroeger pcies hetzelfde haar. En nu zo dik! dat ik er kriegel van wordt,. Dus het zal bij hem ook wel goed komen.