Geschokken!


#1

Pff… ik ben me weer rot geschrokken vanochtend.
Ik ben nu wel wat vallen gewend, maar dit was toch wel erg hard!

Ik ging met Seth boodschappen doen, Seth op zijn loopfiets. Ik wilde nog even mijn fiets pakken om de boodschappentassen aan te hangen en wij hebben die in de kelder staan, met zo’n holletje naar beneden.
Seth ging daar dus af met zijn loopfiets en het eerste stuk ging prima, maar toen tilde hij zijn voeten op en racede met een noodvaart naar beneden, tegen de muur die daar gelijk stond, vloog over zijn stuur met zijn gezicht tegen de muur…
Gelukkig begon hij gelijk erg hard te huilen, dus ik ben met hem naar buiten gerend, want daar stonden mijn ouders nog die net en bakkie bij ons hadden gedaan.

Zijn neus dik, en onder en boven zijn oog en een bloedneus.
Gelukkig waren mijn ouders er, die hebben ons even naar de huisarts gebracht (We hebben geen auto), die gelijk even gekeken heeft.
Gelukkig is er niets gebroken!! Wel natuurlijk wekadvies mee gekregen en advies op pcm te geven tegen de pijn en bellen als hij gaat braken.
Nou brr… ik heb mijn ochtendje wel weer gehad!

Gelukkig is hij weer goed aanspreekbaar en hij ligt nu lekker in bed.
Liefs, Anne


#2

Sjonge zeg dat is schrikken. Dikke knuffel voor seth vanaf hier.

Groetjes Ramona


#3

he getsie bah… wat schrik je dan he

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

Jeetje wat een schrik Hopelijk knapt hij snel op en houd hij er verder niets aan over.

Liefs Michelle



#5

jeetje ik zie het helemaal gebeuren! wat moet je geschrokken zijn verdorie zeg! wat zielig voor het arme manneke beterschap ermee.pff! hopelijk gaat de nacht ook goed!


#6

jeetje die heeft echt een hard smal gemaakt, ka. me goed voorstellen dat je heel erg bent bent geschrikk, had wel heel anders af kunnen lopen. beterschap en hopelijk heeft hij er veel last van


#7

Brrrr, ik zie het voor me. Gelukkig waren je ouders er nog! Sterkte.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#8
quote:
jeetje die heeft echt een hard smal gemaakt, ka. me goed voorstellen dat je heel erg bent bent geschrikk, had wel heel anders af kunnen lopen. beterschap en hopelijk heeft hij er veel last van

Hihi pranger typefoutje

Ooh wat schrikken zeg! Vreselijk… Wij hebben tot nu toe nog niet veel gekke dingen meegemaakt, maar ik houd mn hart vast…

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 11 May 2012 17:17:39


#9

Hoe gaat het met Seth nu??


#10

Heey!

Gelukkig is hij weer gewoon levendig. Ik vind het echt verbazingwekkend hoe goed hij er vanaf gekomen is! Vanavond wekken we hem wel. Zijn gezicht ziet er wat naar uit en is paars, maar is (waarschijnlijk mede door goed koelen) niet enorm gezwollen.

Ja, ik was ook heel blij dat mijn ouders nog om de hoek stonden, want ik heb ook wel een traantje gelaten. Het zag er echt enorm rot uit.
Wel heeft hij alweer op zijn loopfiets gezeten vandaag, dus gelukkig geen angst overgehouden.

Liefs, Anne


#11

logisch toch ik heb ook flink moeten brullen toen er een kat rico’s hoofd open had gehaald en een ader had geraakt (zoveel bloed stroomde eruit, alsof ie een gat in zn hoofd had) is gewoon ook heel naar om te zien!!
hoe is de nacht gegaan? we hebben ook ooit een wekadvies bij rico gehad maar hij was moeilijk wakker te krijgen (altijd al) dus was het advies om m met zn voeten op de grond te zetten en dan rustig aan loslaten (als je m al wel effe opgetilt hebt en tegen gepraat hebt zodat ie wel iets van wakker is zeg maar) als ze dan goed op zn benen staan en evt. een stap kunnen zetten is het ook goed hoe is het nu inmiddels? heeft ie pijn gehad nog?


#12

Ahhh…das vervelend terecht komen tegen een muur…het geeft niks mee he!

Hopelijk wordt het niet paars en blauw.

Sterkte,
Gr,Danielle


#13

De nacht is prima gegaan. Papa had hem gewekt, maar hij was gelijk erg alert zei hij (ik was er niet, was pas half 3 thuis…).
Vandaag zijn we lekker naar de dierentuin geweest en heb ik weinig gemerkt.
Het natuurlijk wel gevoelig en af en toe zegt hij dat het pijn doet.

Ik geen hem iets homeopatisch voor het herstel, net zoiets als vallen en stotengel. Het is een beetje dik en het is lilapaars, haha. Maar vanaf een afstandje valt het niet echt op, alleen de schaafwond aan de zijkant van zijn neus.

Liefs, Anne


#14

Arme Seth, de stuntman! Gelukkig is hij er goed van af gekomen nog, hij had wel een hersenschudding kunnen hebben ofzo, of flinke wonden in zijn knappe koppie! Eva geeft hem een kus!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#15

Fijn dat de nacht goed is gegaan en het wekken ook! geef m maar een knuffel van me beterschap met de rest, stoere kerel hoor die Seth!


#16

Jeetje wat een verhaal, ik lees het nu pas.

Fijn dat het goed is afgelopen, maar kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#17

@goudvisje20
Oh wat erg lees je reactie nu pas. Hoezo typefout, het is één en al typefout. Het lag aan mijn Htc moet toch iemand de schuld hebben.

Maar lalala hoe is het verder gegaan met Seth, nog veel last gehad?



#18

Haha, het berichtje was inderdaar niet best, Pranger

Maar, met Seth gaat het prima nu. Hij heeft er echt niets aan overgehouden, ook geen angst of zoiets. Zijn gezicht is weer helemaal bijgetrokken

Liefs, Anne


#19

@Pranger; lees het ook nu pas, hahaha echt om te gillen! hahahha snap m hoor, maar het stond er wel erg grappig

@lalala: fijn dat het goed gaat met je manneke!