Geschikte meisjes laarzen?

Ik kan maar geen geschikte meisjes laarzen vinden, vaak zijn haar beentjes net iets te dik en krijg ik het ritsje nauwelijks dicht. Of haar voetje past er gewoon niet in. Ik heb inmiddels de volgende merken gepast bij haar; red-rag, orange babies, eve & adam, shoes me, bobell …

Zijn er moeders met hetzelfde probleem? Welke merken vallen wat breder? Valt een grotere maat per definitie breder of is dat alleen in de lengte?

Ben benieuwd want ik zoek me suf, oh en Uggs vind ik geen optie

Ben je zelf aan het zoeken en passen geweest?
Als je namelijk de voetjes bij een erkende schoenenzaak goed op laat meten, weten ze je precies te vertellen welke laarsjes en schoentjes geschikt zijn.

Groetekes, Sje

Ja, ben idd eerst zelf gaan zoeken en passen wat me vaak leuke, goede laarzen opleverde … Ga morgen gelijk naar een speciaalzaak.

Bedankt!

Met die groeiende voetjes moet je eigenlijk niet zelf gaan puzzelen. Altijd zorgen dat je aan goed passende schoentjes komt dus ook eigenlijk bij elke nieuwe aanschaf opnieuw de voetjes laten meten.

Kost je misschien wat meer geld, tijd en moeite maar je moet nooit bezuinigen op schoenen en matrassen! Anders loop je over tig jaar met je kind bij een orthopeed!

Groetekes, Sje

Eva heeft een hoge wreef en die Red Rag past bij haar ook echt niet! Dan past haar voetje er gewoon niet in. Ik heb nu laarsjes van Elefanten, bij Van Haren en die passen heel goed. Misschien passen die ook goed bij bredere kuitjes? Die van Eva zijn van suede, echt heel mooi en waren niet heel duur. Bij de schoenenzaken waar ik kom, meten ze eerst de voetjes en daarna de binnenkant van de schoen, zodat je eigenlijk zeker de juiste maat koopt!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lastig is dat he…
Wij hebben ook stad en land afgelopen en eigenlijk omdat ik voor H. nog helemaal geen laarzen wilde. Maar er was gewoon niks anders te koop!

Clic valt vrij groot/breed.
Dat weet ik. Zijn wel aan de duurdere kant maar je zou ze ook kunnen passen en een model kunnen kiezen en op internet kunnen zoeken naar goedkopere site’s.

vanmorgen bij een speciaalzaak geweest en ons dametje heeft bijna maat 26 … gekozen voor 2 paar Gattino laarsjes, MOOI maar duuuuuuuuuuur. Ben nu 180 euro armer.

Je had gelijk Sje … even opmeten loont meer dan de moeite want fabienne liep toch in iets te krappe schoentjes. Schaam me diep … dacht dat ze maat 24 had ??

Soooo, dat is een rib uit je lijf! Echt heel duur! Maar hopelijk kan Fabiënne er even mee vooruit dan! Fijn dat het gelukt is en mevrouw nu lekker kan stappen op haar Gattinootjes!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Fijn dat je nu goede laarsjes hebt.

Enne…ik dacht dat alle Esthers even pienter waren, maar dat is dan dus blijkbaar niet?! Ik sta hoger dan jij in de ranking wat dat betreft!

Groetekes, Sje

hahahaha … dan sta ik achter jou Sje? ok? Ik vind koploper zijn niet altijd fijn

Groetjes Esther

Je staat duidelijk achter mij anders was je al eerder op het idee gekomen om de voetjes op te laten meten. Haha!

Groetekes, Sje

quote:
vanmorgen bij een speciaalzaak geweest en ons dametje heeft bijna maat 26 ... gekozen voor 2 paar Gattino laarsjes, MOOI maar duuuuuuuuuuur. Ben nu 180 euro armer.

Je had gelijk Sje … even opmeten loont meer dan de moeite want fabienne liep toch in iets te krappe schoentjes. Schaam me diep … dacht dat ze maat 24 had ??

toen ik de topic las dacht ik gelijk aan gattino, mijn dochter heeft zeker 3 jaar achtereen dit merk gedragen, ze had ook dikke kuiten. ze is nu bijna 7 en dat probleem hebben we niet meer. maar het klopt dat je nooit op kinderschoenen moet bezuinigen. een goede(kinder) schoenenwinkel meet altijd de hele voet op.

heb je nu niets meer aan maar bij bunnies heb je ook breedtematen. Die verkopen ze van heel erg smal tot behoorlijk breed, word ook alleen bij de betere schoenspeciaalzaken verkocht. Zijn helaas ook niet goedkoop.

Groetjes Ramona

We zijn heel blij met de Gattino’s … ze loopt er super op, gaan makkelijk aan en uit … vandaag mocht ze haar 2e nieuwe paar aan naar school. Moet wel zorgen dat ik die 100 euro voor dit paar eruit krijg