Geschaafde voetjes

hallo dames en heren

Dylano kruipt en gaat overal zitten en staan tegenwoordig maar wat is nu het geval als ik buiten zit (balkon) heb ik een kleed voor hem liggen waar hij op kan maar jullie raden het al daar blijft hij dus niet op met het gevolg dat hij met blote voetjes over het balkon kruipt en nu gaat de bovenkant van zijn voetjes kapot.
Zal ik buiten dan maar sokjes aandoen gewoon? of hebben jullie andere tips

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

ja ik zou wel sokjes aandoen, je kunt er verder toch niks aandoen en ik snap m helemaal dat hij verder wil dan het kleed. je kunt er wel telkens achteraan gaan rennen en m weghalen maar daar wordt ie waarschijnlijk niet blij van
sokjes beschermt lekker
maari k zou geen witte nemen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik zou juist wel witte nemen dan worden zijn voeten niet zo warm en meer kun je inderdaad niet doen. Tegenhouden en vastbinden hebben geen zin en mag ook niet

Groetjes,

Michèle

nee zou eerder grijs nemen dan zie je het net iets minder goed dan met wit
en toch is het goed voor de zon (niet donkergrijs natuurlijk)

ja, sokken lijken me de makkelijkste oplossing. Heeft ie geen last van zn knietjes dan?

Ander zul je een maniet moeten vinden om heel het balkon te bekleden. Ik weet niet hoe groot het is dus of dat mogelijk is.

Ik heb voor buiten het campingbedje als een soort buitenbox. Nora, die erg ondermend is, neemt daar genoegen mee en de onderkant is lekker zacht… Misschien een idee?

Liefs, Liske

hahahaha ok buiten sokjes aan. Zijn knieen hebben het niet
enne gewoon witte hebben we wasmachine voor

Liefs Michelle

nou ik krijg wit nooit meer zo wit als dat het was als rico ermee aan de haal is gegaan, heb al vanalles geprobeerd maar god wat maakt hij er een bende van zeg haha. oh enne stel hij krijgt er WEL last van
heb je ook soksloffen
die heeft rico ook haha is echt grappig die komen tot zn knieen, net zo’n schooljongentje met een poohbeer erop

Kan hij daarmee kruipen dan??

Groetjes,

Michèle

Jurian kruipt NOG niet … maar als hij buiten in het looptstoeltje zit (ook balkon) dan krijgt hij zijn sandaaltjes aan die aan de voorkant dicht zijn…

Zijn tenen hebben het ook niet alleen echt op de bovenkant van zijn voetjes.
NU zit ik met zulk weer toch niet veel buiten maar oke
’s morgens en 's avonds is het wel lekker op het balkon
Nu zijn we traphekje aan het hangen want meneer wil zelf naar buiten is superhoge drempel en kippegaas hangt ook al

Liefs Michelle

was je vraag op rico gericht? of hij kon kruipen michele?
ja hij tijgert, en begint nu langzaamaan ook met zn knietjes te gaan maar dat doet ie niet echt.
die slofsokjes kan hij gewoon mee tijgeren maar die heeft ie nu al 'n tijdje niet meer aan vanwege de warmte
maar ook zonder die soksloffen kruipt ie niet hoor is het nog steeds tijgeren en kruipen met 1 been

Ja was aan jou en nee ik weet dat ie niet kan kruipen, maar ik bedoelde meer dat ie vooruit kom komen ermee. Maar dat kan dus

Groetjes,

Michèle