Germ, Evianne is goed ziek

Ja sinds donderdag, pf vette koorts en klaagt over buikpijn (deed ze woensdag avond al ) en ze heeft sputterkakkie. Germ is echt heel sneu, pilletjes wil ze niet, zetpil ook niet alhoewel ik die toch geef als ze geen gewone wil maar dan alleen voor s`nachts. Gisteren een oorthermometer gekocht zodat ik niet meer hoef te plagen met een gewone, vind het wel een uitkomst. Er zat een tuttel bij die natuurlijk dan ook maar voor de zieke patient was, mamma en Jessin vinden het konijn ook erg leuk. Pfff de thermometer meette gisteren 40.6, das wel erg veel vind ik. Ik kijk het vandaag nog even aan maar anders ga ik morgen met dr naar de huisartsenpost.

ach gossie arme evianne,idd ff aan kijken anders ff bellen

vooral als ze aan de sputter zijn,weet niet of ze blijft drinken want sputter en niet drinken is eerder kans op uit drogen he

handig he die oordingen wij hadden bij de mediamarkt 1tje gehaald 8 euro uitverkoop,dus dacht toen ook hups voor mij hier vind kaitlyn het ook niet leuk

dikke beterschaps knuffel en hoop datze snel op knapt,en dat jullie het bespard blijft

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

8 euro ? pff we hebben er nu eentje van 54 euro maar was in de aanbieding voor 10 euro minder. Wel een braun en kan mezelf voor me kop slaan dat ik die niet eerder heb gehaald, dat waren een hoop kindertraantjes minder geweest.

Gewijzigd door - Asje op 08 Jul 2006 09:13:42

Och, arme kleine meid
Ik voel met je mee hoor (letterlijk )
Inderdaad even goed in de gaten houden As!
Heel veel beterschap en een dikke knuf van ons voor je meiske

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ja die hadden wij ook een braun,maar die was binnen een jaar kapot toen

ddus toen weer de ouderwetse gebruikt maarja kaitlyn huilde steeds tot we op deze aan liepen happy live is het merk…
maar idd scheelt een heleboel traantjes

stekte met je meissie

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Heeeel veel beterschap!

En niet om lullig te doen maar oorthermometers zijn erg onbetrouwbaar sorry, t geeft vaak niet eens een indicatie van de temperatuur, zowel naar boven als naar beneden afwijkend… Ik baal ervan want tis zo handig maar ik temp tegenwoordig alleen nog maar anaal.

Liefs en een knuffel voor Evianne!

Els

op het ziekenhuis werd ik er ook mee gemeten
en deze testte ik gisteren bij de rest en was allemaal 36.8 tot 37.1

Beterschap Evianne.
hopelijk voel je je snel weer beter.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Ow kijk dat scheelt… Ja ik werd in t zh er ook mee gemeten maar toch deze braun hier thuis meet van 36 tot 38 bij een gezond iemand …En heb t dus veeeel vaker gehoord, vandaar dat ik t toch maar ff neerzet

Liefs, Els

quote:
En heb t dus veeeel vaker gehoord, vandaar dat ik t toch maar ff neerzet Liefs, Els

Ja, ik heb het ook heel vaak gehoord, vandaar dat wij 'm niet hebben (baal ik ook van, want het lijkt me erg prettig vergeleken bij de scène die we hebben als het anaal moet)

Ja hier gaat t nu wel veeeeeeeeel makkelijker dan eerst. We doen wel wat vaseline wonderzalfje op de thermometer en leggen uit dat als ze zich rustig houden t niks geen zeer doet. Dat helpt meestal gewoon goed!!

Liefs, els

quote:
Ja hier gaat t nu wel veeeeeeeeel makkelijker dan eerst. We doen wel wat vaseline *wonderzalfje* op de thermometer en leggen uit dat als ze zich rustig houden t niks geen zeer doet. Dat helpt meestal gewoon goed!!

Liefs, els

Hihi, dat soort verhalen verzin ik ook altijd
En laatst mocht ik dan zowaar (na uurtje onderhandelen ) zijn koorts meten, op voorwaarde dat hij mocht "helpen"
Lijkt wel of het ietsje makkelijker gaat als ze weer wat ouder zijn

Klopt erg onbetrouwbaar zo’n oording, ik heb een flexibele thermometer en hier geen traantjes meer, ze laten hoe goed doen, ik heb wel een oor, maar scheelt soms echt meer dan een graad…
En sinds Milans koortsstuip vertrouw ik liever op de ouderwetse!!

Maar evengoed, Evianne heel veel beterschap meis!!

Ik heb ook steeds buikpijn en heb al 3 dagen sputterpoep
Maar ben er verder niet ziek van, ligt aan het weer denk ik…

Kusje op je buikkie meis!

Groetjes Nathalie & Co

Nog steeds goed ziekjes, wonderzalfjes en alle toestanden helpen hier niet. Wat ik ook aan leuke verhaaltjes verzin ik krijg er niks in. Geen thermometer, geen pilletjes niks. Verstop ik het pilletje in rozijntjes of iets, komt ze me er nog achter ze ruikt het geoon volgens mij hahaha. Dus ik ga dr toch zo maar een zetpil geven tegen dr zin in. Bah heb ik zo`n hekel aan.

Die vloeibare al geprobeerd in wat limo??? Das t enige wat ik nog kan verzinnen…tis idd zo dat t bij Eva en Kasper pas sinds kort zo goed gaat hoor, vooral Eva had echt moeite ermee… maar nu snapt ze t gewoon ook beter

Beterschap! Liefs, Els

verdorie, milan word denk ik ook ziek, hij had 39.2 zopas

Groetjes Nathalie & Co

Hier begon t 4 weken terug met zieken, eerst Kasper flink ziek, toen Eva, en Eva is wel 3 weken ziek gebleven en Kasper kreeg er middenoorontsteking bij…dus we zijn hier net van alle neussprays en antibiotica af pfff…VOlgens mn huisarts heerste er een heleboel!

Groetjes en beterschap voor alle zieken! Els

arme evianne .vriendinnetje .heel veel beterschap meisie .en wel je medicijntjes in nemen hoor. anders wordt je niet beter .sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

veel beterschap

Kim,fiere mama van Tibo*(°+10 december 2001) & Jonas (° 9 augustus 2003) en ons meisje voorzien op 26 oktober 2006

Gewijzigd door - kimpie op 08 Jul 2006 20:44:40

Gewijzigd door - kimpie op 08 Jul 2006 20:45:53

Gewijzigd door - kimpie op 08 Jul 2006 20:47:25

Beterschap met Evianne.

Daan had mijn virus te pakken met een lelijke hoest gelukkig geen koorts.

Enne je heb idd vloeibare paracetamol of zo iets. Zelfs homeopatisch spul. Ben even de naam kwijt.

Enne er heerst idd vanalles. Komt door het weer. Dan 35 graden dat 19 graden. Ja, wat wil je dan.

Groetjes,

Diana moeder van Daan