Haha ja ik vond het ook grappig, en dan dat trotse koppie er bij![]()
Maar ehh… hoe doen jullie dat? Boven ook een potje neer zetten? (als je net als ik geen wc boven hebt) of leren wat langer op te kunnen houden en naar beneden gaan voor een plasje? Joey kan op zich best goed ophouden al, hij kan vanuit de tuin naar binnen komen om te zeggen dat hij moet, en dan ook nog eerst zijn broek en onderbroek uit krijgen…
En dan gelijk nog iets… Hij slaapt nog steeds in een ledikant… Hij zou volgens mij ook snachts al wel zindelijk kunnen zijn, want hij is meestal al een dik half uur wakker als ik hem er uit haal, en dan zegt hij ook dat hij een plasje in de luier heeft gedaan… Als ik hem dus direct als hij wakker word uit bed haal om op het potje te zetten, dan moet dat denk ik wel goed gaan… (er zit dan ook echt maar een klein plasje in de luier, hij roept mij alleen niet eerder, want hij vind het fijn om nog een tijdje rustig wakker te worden als hij net wakker is)
Maar hoe gaat het dan snachts? Moet ik om deze reden dan nu aan een groot bed gaan denken? zodat hij zelf op het potje kan gaan, of anders naar mij kan komen om te zeggen dat hij moet? Of zijn er wel meer zindelijke kindjes die nog in een ledikant slapen?
Groetjes Anouk