Hallo,
Ik moet even iets kwijt over mezelf.
Zelf kom ik uit een gezin met 4 meisjes. Samen met mama is dat 5 dames en een heer onze vader. Erg gezellig natuurlijk.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat toen ik zwanger was ik heel erg hoopte op een jongen. Mijn vriendin was een half jaar eerder van een jongen bevallen en ik wou het ook zo graag.
Ik weet het het is zo stom dat je in deze tijd nog aan zo iets denkt. Ik ben God ook echt zeer dankbaar dat ze gezond is en dat ze het ook goed doet. Maar ik kan maar niet ophouden met te denken dat ik wil dat de tweede een jongen MOET worden. Ik ben constant aan het lezen over wanneer je het beste gemeenschap kunt hebben. En denk erover na dat ik ovulatitest koop.
Ik zit nogal met deze gedachten, omdat ik in God en Jezus geloof en ik ervan uit wil gaan dat Hij ons geeft wat we nodig hebben. Maar ik kan de gedachten maar niet stoppen.
Nu is een vriendin van mij zwanger en ik zit maar steeds van: zou zij nou wel een zoon krijgen. Het is echt niet zo dat ik het haar niet gun, maar ik denk heeft zij een zoon en ik dan?
Ik denk er serieus over om psychische hulp te gaan zoeken of er met iemand over te praten.
Alsjeblieft probeer om mij hierover niet te oordelen. Ik weet dat het heel erg is, maar je moet het zo zien, ik zit ermee terwijl ik het niet wil!
Vartien…
Our littel angel is Larissa