Lucas is onze prachtige zoon van ruim 2 jaar. Zijn eerste jaar was echt vreselijk en heeft hij ontzettend veel in het ziekenhuis gelegen.
Nu kan hij sinds 18 feb. loslopen en wordt hij steeds meer een peuter dat merk je aan heel veel dingen.
Peuters zijn natuurlijk ontzettende egoïsten. Als hij iets vast heeft en lisa komt eraan en ze wilt het hebben zegt ie doodleuk: nee mij! hihi alles is van hem! tja dan proberen we hem natuurlijk te leren dat dat niet zo is.
Maar het leukste aan de peutertjes vind ik dat ze alles van je overnemen en na doen! Zo is lucas dol op telefoons. Hij mag dan onze huistelefoon vasthouden. We zetten hem op toetsblokkeren en dan loopt hij echt met die telefoon weg aan zijn oor en zegt hallo en oke doei! zo prachtig!!!
vanavond zaten we bij macdonalds…(hoe hij reageert op eten is al een verhaal op zich…geweldig!) en hij kreeg even de mobiel van mijn man. Hij vond blijkbaar dat ie vies was ofzo…hij doet zijn mouw naar beneden en veegt de mobiel schoon aan zijn mouw om vervolgens weer verder te kunnen bellen op zijn manier… haha dat was echt prachtig en iedereen die bij ons aan tafel zat lag in een deuk!
Dat soort dingen…
Nu is mijn vraag natuurlijk…wat maken jullie zoal mee met jullie kindjes?
gr, bianca
mama van lisa (14-05-2003) en lucas (31-12-2005)