Wat is het toch heerlijk om met je kind te spelen. Ik klei vaak met Eva en dan zit ik zelf helemaal te genieten. Ik maak dan een frikandel speciaal, of hartenvormpjes en zij plet een stuk klei en als ik vraag wat dat is, zegt ze triomfantelijk: ‘Een vliegtuigggg’. Heerlijk, die kinderfantasie! Gisteren vond ze dat ik naar de kapper moest en trok ze mijn speld uit. Ik moest zitten en ze heeft mijn haar gekamd. Ze pakte shampoo (nep) en wreef die in mijn haar. Ze masseerde het ook zogenaamd in en maar lachen. Toen ik klaar was, zei ze: ‘Mama, je bent mooi!’ Zo lief! Kleuren doen we ook vaak en als zij dan geen zin meer heeft, maak ik mijn kleurplaat zelf even af, zo leuk vind ik het, haha. Cakejes bakken, samen koken…ik vind het allemaal leuk. Papa verheugt zich nu al op het voetballen met Max, het bouwen met Lego en de racebaan die hij zelf als kind nooit had. Ik vind het gezellig om samen dingen te doen waar je als moeder eigenlijk te oud voor bent, maar die je met je kind goed kunt doen, zoals kleien, ministecken, kleuren, puzzels maken etc. Vinden jullie dat ook? En wat vinden jullie het leukst?
Groetjes Rainbow, trotse mama