Geneerde me tegenover mn ouders

ik kom vanochtend bij mijn ouders aan, zit het HELE vloerbedekking (licht van kleur) onder de donkere vlekjes, en dan niet maar 1 of 2 nee echt tientalle vlekken.
ik zo: hoe komt dat nou???
mijn vader: ja omdat rico appelsap of roosvicee in zn beker krijgt en ermee rond gaat wandelen of het gewoon weggooit, op den duur zijn die vlekken dus zo geworden.
(wist ik veel!) ik merkte wel op ons laminaat thuis dat er ook af en toe donkere vlekjes op zaten en ik dacht ineens: oh dus DAAR komt het vandaan!
NOU ECHT ik schaamde me rot, mijn kind heeft een peperduur vloerkleed naar de mallemoeren geholpen doordat ik hem sap gaf (hij gooit hoe dan ook ook als ie klaar is ben hard bezig met hem te leren dat niet te doen maar met die driften is het niet altijd te voorkomen)
enfin, nu wilde mijn vader een bedrijf laten komen voor zo’n stoommachine maar dat ging dan ook weer heel wat kosten. ik voelde me zo schuldig dus ik ben net uren bezig geweest met " shout" en heb dus staan russen als een gek… en nu is het dan toch schoon geworden… bah tis geen weer om te russen en te poetsen maar goed… het moest echt effe… mijn moeder komt om half 4 thuis en ik ben benieuwd hoe ze zal reageren (ze kan door medische redenen eigenlijk bijna niks meer qua dingen die te inspannend zijn)
ik ben dus BLIJ nu

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Inge, ik zit hier keihard te lachen achter de laptop het het woord RUSSEN. Ik heb keihard staan RUSSEN! Hoe kom je er nou toch op meid? Noog nooit van gehoord! Ik zie je helemaal uit je dak gaan met die Shout!

Maar hé, trek het je niet aan. Ik bedoel, jouw ouders kunnen in hun huis toch tegen Rico zeggen dat hij alleen aan tafel ofzo mag drinken? Ze zijn er toch ook zelf bij dat hij knoeit> Zij lieten blijkbaar dan toe dat er zo veel vlekken op het tapijt kwamen? Bij een paar vlekken hadden ze Rico’s beker ook kunnen pakken toch? Dat ligt toch niet aan jou, omdat jij sap gaf? Nee, ik vind de verantwoordelijkheid hiervoor bij hun liggen hoor. Het is vervelend, maar als Eef de bank van mijn ouders molt met sandalen met gespen, zegt mijn moeder ook dat ze niet op de bank mag. Ja toch? Voel je niet schuldig hoor! En ik hoop dat het RUSSEN succes heeft gehad!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh oh kan me voorstellen dat je wel even verschoot. Zit hier stiekem wel een beetje te lachen maar dat word straks wat als Muriel wat ouder is. Kon die stoommachine niet via de WA verzekering vergoed worden?

Lees net je berichtje nog een keer en reageerde misschien iets te makkelijk! Zeker als jouw moeder niet meer veel kan! Sorry! Ik dacht dat die vlekken in de loop van de tijd waren gekomen, dus telkens een paar…maar ik begrijp dat het allemaal vandaag is gebeurd? Oef en ik dan zeggen dat je ouders de beker af hadden moeten pakken…nu voel ik me een beetje schuldig…

Maar RUSSEN blijft wel een leuk woord!

het was van de vorige week dat we hier waren, en het is idd allemaal in 1 keer gekomen, ik had de fles niet helemaal goed dicht gedraaid en toen is hij ermee gaan gooien ik had niet in de gaten dat er wat op de grond was beland, die donkere vlekken zie je pas na een tijdje dus niet meteen nadat het erop kwam, dat was het lullige eraan.

@Rainbow: hahaha, het woord russen? is dat niet normaal nederlands dan? oooh oops dan is het dialect

het moet eigenlijk niet als russen geschreven worden maar als: russe
het is een boeren dialect hahahaha

Ik zat ook al meteen aan de WA verzekering te denken inderdaad vergoed die dit soort dingen niet??

Groetjes,

Michèle

ja waarschijnlijk wel, rico is ook meeverzekerd dus
maar goed het is er nu uit zo goed als dan zag er net nog een paar kleintjes… maar goed het is veelste warm om nou nog te " russe" hihi

Hahaha RUSSEN!! Ik ken wel het woord ROSSEN, Russen?? hahahahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Haha sorry, maar ik zit ook erg hard te lachen achter mijn laptop om het woord russen. Echt nog nooit van gehoord. Wel heel lief van je dat je zelf aan de gang bent gegaan met Shout om het eraf te krijgen. Zeker nog eens met dit warme weer. Wel heel fijn dat het er in ieder geval uit is. Hoe reageerde je moeder?

Groetjes,
Sandra

hahaha nou fijn dat ik de lolbroek van de dag ben
uhm sandra… even op je vraag hoe mijn moeder reageerde:
ze was ZOO blij en kreeg tranen in haar ogen en ik kreeg 10 knuffels en zoenen haha.
nou dat was wel heel fijn dus.

Gelukkig Inge. Heb je niet voor niets GERUST! Ga nu maar eens goed UITRUSTEN van al je ruswerk! Eind goed al goed!

hahaha, nou mijn ochtend is weer even lachwekkend begonnen als toen ik dit topic startte