Genante vraag

zoals ik al vaker heb geschreven heb ik een keizersnede gehad na 30 uur weeen. we willen heel graag voor damian 2 wordt een 2e kindje maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dit hem niet worden. de actie lukt namelijk echt niet. ik heb nog regelmatig steken op de plaats waar ze begonnen zijn met hechten en ook raak ik mijn buik niet kwijt. het lijkt wel of ik 3 maanden zwanger ben. maar de actie zelf is niet te doen. het doet onwijs pijn en ook bij mijn buik. ben al bij de ha en de gyn geweest maar hun zeggen dat alles gewoon in orde is. kan het dan toch zo zij dat het onbewuste angst is dat de 2e weer onbedoelt komt? of is dat onzin

Die kans is groot ja. Onze psyge kan ons soms goed voor de gek houden zeg maar. Je zou kunnen kijken of er psygologen zijn die ervaring hiermee hebben om het een plekje te geven want het kan zijn dat het (nog) te traumatisch is voor je.

Groetjes,

Michèle

dat is dus het rare het was idd wel een schok dat we zwanger waren van damian maar we waren er wel gelijk super blij mee en hebben er ook echt geen moment spijt van gehad.

Nee ik bedoel dat je bevalling traumatisch is en niet je zwangerschap. Mijn bevalling was ook een drama, ben ingeleid en na 96 uur kreeg ik eindelijk een keizersnee. Ik kan me er bijna niks meer van herrineren maar mervin heeft doodsangsten uitgestaan en gevreesd voor mijn leven. En ik moet zeggen ik twijfel ook wel eens hoor wil ik het allemaal nog een keer meemaken. Alleen hebben wij besloten dat mocht er een tweede komen ik meteen een keizersnee wil.

Groetjes,

Michèle

ik weet nu al dat de 2e met een keizersnede komt omdat mijn lichaam een normale bevalling niet aan kan. ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen maar daar staat het allemaal in en idd de eerste 6 weken had ik zoiets van nooit meer maar toen ik dus naar de gyn ging voor het gesprek vroeg ik het van wat als ik weer zwanger wordt en het wordt bij mij gelijk medisch verklaard en ga gelijk bij haar lopen. het kindje wordt dan ook met 37 weken gehaald dus hoef in ieder geval niet nag te zijn dat ik eerst weer zo lang moet voordat er in gegrepen wordt

37 weken?? Wat vroeg. Ik weet namelijk van mijn gyno dat het op zijn vroegtst pas met 38 weken gedaan wordt. En als ze wat langer kunnen wachten dan doen ze dat. Zeker met een keizersnee want dan hoeven ze alleen maar een insicie te maken. En nee ik heb niet je hele verhaal gelezen. Waar staat het??

Groetjes,

Michèle

ik ben met damian met 38 weken bevallen. en mijn weeen stopte bij 6 cm ontsluiting en toen weeopwekkers gehad maar volgens de gyn zijn die te hoog gezet maar werkte nog niet. na volledige ontsluiting helemaal geen wee meer gehad en toen moeten droog persen maar 1 cm eruit 2 cm terug hij wou echt niet en toen keizersnede gepland 3x!!! want er kwamen 2 spoedgevallen tussen en damian hield zich lekker rustig dus konden we makkelijk wachten haha

Oef ook geen pretje nee, Hier moest morgan gehaald worden met 38+4. Mijn plecenta was aan het verkalken door de insuline en ik spoot 23 eenheden per dag. En dat zou alleen maar meer worden. Alleen wilde mijn lijf niet meer. Na 3.5 dagen konden ze eindelijk mijn vliezen breken en kwam ik daarna in de ene weeenstorm na de andere. na 4 uur stormen kreeg ik een ruggenprik en weeenopwekkers want ik had maar 3 cm ontsluiting, na nog 5 uur bleek ik op 4.5 cm te zitten maar ze konden en wilde niet meer wachten gezien ik compleet uitgeput was. Dus ook een spoed, ze 7e die dag. En toen was ze er heel vlot gelukkig.

Groetjes,

Michèle

ik vind dat zo raar he dat ze echt wachten tot je helemaal uitgeput bent. maja ze zijn er gelukkig haha en met een tweede krijg ik gelukkig gelijk een keizersnede dus hoef gelukkig niet bang te zijn dat ik weer zo lang moet wachten

Ik heb helaas suikerziekte aan de zwangerschap over gehouden dus wij hopen dat een tweede zo ie zo lukt, maar ik ga ook zeker voor de keizersnee dan hoor. Aan mijn lijf geen polonaise meer.

Groetjes,

Michèle