Gemeenschap

Ik heb een beetje en rare vraag mijn vriendin is bijna 8 weken zwanger.
Maar we hebben al een miskraam gehad wat zeer pijnlijk was voor ons.
Als ik en mijn vriendin gemeenschap hebben heeft ze pijn in haar onderbuik.
Ik ben zeer bang dat ik iets raak en zou mezelf echt kwalijk nemen als door zo iets als seks het weer verkeerd zou gaan.
Daarom luidt mijn vraag is seks schadelijk tijdens de zwangerschap ?
Welke posities kan je beter niet aannemen ?
En kan de zwangerschap hierdoor fout lopen ?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen Want ik ben ten einde raad.

Met vriendelijke groet elia

Bij mijn weten kan sex geen kwaad.
Ik heb zelf ook een miskraam gehad en ik kan me dus heel goed voorstellen dat je daar bang voor bent. Bij twijfel altijd ff bij de huisarts navragen. Maar volgens mij kan het geen kwaad.

Bij een miskraam is het volgens mij de natuur die ingrijpt. Dan is het vruchtje niet levensvatbaar en de natuur regeld het dan eigenlijk.

Heel veel sterkte, de eerste weken, zo niet maanden zullen heel spannend zijn voor jullie!

Groetjes Miriam

gemeenschap kan geen kwaat tijdens de zwangerschap, alleen als tijdens de gemeenschap bloedverlies optreed dan moet je er mee ophouden maar dat komt zelden of nooit voor.
tijdens de geslachtsgemeenschap wordt de penis veilig uit de buurt gehouden van de baarmoedermond door een bocht in de vagina.
ik heb het even voor je opgezocht en de beste houdingen zijn: ‘lepeltjeshouding’ de man met de buik tegen de rug van de vrouw, achter elkaar en wat verder in de zwangerschap zittend.
hoop dat je hier iets aan hebt.

groetjes sandy (35w2d)