Gelukt

nou meiden het is gelukt

ik heb naaltjes in mijn kop om af te vallen
ben benieuwd of het werkt.

je mag geen suiker en alcohol hebben.
dat 2de vind ik niet erg maar dat eerste wel
maar gelukkig is er genoeg vervangbaar voedsel hahaha.

10 jan moeten we weer terug om nieuw naaltjes er in te laten schieten.
ben benieuwd hoeveel ik af gevallen ben.

het deed echt geen pijn je moet gaan liggen en een ijzer ding vast pakken dan gaat hij met een piep ding plaats bepalen en puntje zetten dan pakt ie het naaltje en schiet het er in
2 in mijn oorlel en twee in mijn hooft na twee weken vallen ze eruit en het werkt intotaal 4 weken.

kost 40 piek per keer dus valt allemaal erg mee als het werkt tenminste.

groetjes bri

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Wat heb je laten doen dan? accupunctuur ofzo?
Enne als dat werkt, mag dat ook als je bv geeft of MOET ik suiker gebruiken?

Nou Bri Succes, hoop dat het werkt…

Groetjes Nathalie

ja acu dingens ja weet bij god niet hoe je het schrijft

je mag geen toegevoegde suikers hebben dus geen taart vlaai gebak chips nootjes zoet op brood snoep ijs enz enz.

verder mag je wel friet snack’s kaas wordt
en van fruit mag je alleen geen banaan druiven en ananas.

het deed echt geen pijn een paar kenissen en nichtje van mij vallen goed af mij nichtje in 8 maanden 30 kilo
het is wel zo het slaat aan of niet
of het met bv mag weet ik niet zal eens vragen aan de dokter.

groetjes

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Brietje succes je hebt wel een lekkere maand gekozen hihi

Tries

Succes Bri, ik hoop echt voor dat het je lukt, ik ben nu 12 kilo afgevallen in 3 maanden maar je voelt je echt tien keer beter hoor!!! Zet hem op meissie het moet je lukken!!!

Nou Bri, ben benieuwd of het mag dan, ik denk zelf haast van niet want voor bv moet je best veel eten, nou ja veel veel voedingsstoffen waaronder ook suiker…

Maar voor jou heel veel succes, en zet hem op!!

Groetjes Nathalie

ja het probleem zit hem dus in de toegevoegde suikers
suiker dat al in bv een appel zit mag je gewoon eten als je wilt wel 3 per dag
friet en mayo mag ook frikandellen ook.

eigenlijk is de lijst van wat je wel mag hebben langer als die je niet mag hebben.

voor mij is het het moeilijkste dat ik geen hagelslag op brood mag. dus 10 jan ga ik vragen of je wel die hagelslag voor diabetich mag hebben
je mag ook geen sorbitol nl wat dat is weet ik niet precies maar volgens mij is dat voor diabetisch.

waarom ben ik nu al begonnen een paar redenen 1 omdat ik het afgezaagt vind om op 1 januarie te beginnen vaak hoor je dan heb je der weer.
2 als ik nu bv 2 kilo afval voor de kerst kan ik de met kerst er wer bij eten 1ste kerstdag let ik nergens op dan eet ik alles wat ik lekker vind houd wel beetje rekening met de inkopen hoor.

3 we hadden het idee nu en je weet van uitstel komt afstel.

we gaan er gewoon lekker tegen aan in jan uarie ga ik ook weer sporten dus hoop dat ik van de zomer zo rond de 70 weeg.

groetjes bri

Sorbitol is een stof die de suiker vervangt, je kent ze wel, zoetjes, en zoetstof enzz
Het zit ook in suikervrije kauwgom en in lightprodukten, die zijn gezoet met sorbitol dus let op de verpakkingen!

Groetjes Nathalie

ja op die lijst staat ook dat je alleen candarel of natrena mag gebruiken

Komt vast allemaal goed Bri
En we gaan in januari gewoon lekker 2x per week fitnissen en dan weeg jij met de zomer 70 kg.

Liefs Francis en Kevin

ik ben jan, de man van anita en zal me er ook eens mee bemoeien behalve sorbitol is er ook nog aspertaan (als ik het zo goed schrijf) dat is oon een vervangende stof voor suiker, mischien zit dat wel in die andere zoetjes.

Pas op met vervangende suiker die zijn helemaal niet zo goed als men vaak denkt. je gaat er van aan de rees en luchtbellen daar hebben we het dan al helemaal niet over gewoon leren drinken zonder suiker ik weet het het is vies in het degin maar je went er aan hihi succes allemaal met lijnen (Ik pas)

Tries

hee bri hoe is het met de naaldjes slaat het een beetje aan nou ik hoop voor je dat het werkt je kan het he meisie

liefs anita

hoi eerst ff voor jan het gaan om fructrose en sorbitol

dat andere appertaan ofzoeits mag je wel hebben.
de andre twee zitten vaak in diabetische voedingsmiddellen waar dan veel meer calorieen in zitten.

hebben we ff nagevraagt want dat vonden we ook raar.

verder gaat het kei goed was voor de kerst bijna 3 kilo kwijt. maar sinds de kerst tot vandaag niks meer aan gedaan want met kerst niet lekker eten is niks he. en dan de resjes nog en dan is het weer oudjaar enzo.

dus morgen gaan we er wer fris tegen aan en 2 keer misschien wel 3 keer per week sporten.

Neeeeeeeee kijk maar uit ikke wil tanga op het strand van de zomer

Hoop ik hahahahha.

het werkt trouwens echt met die naaldjes want ik had echt helemaal geen zin in zoeten dingen en ook minder honger.

groetjes bri
hou jullie op de hoogte

vindt het knap hoor…

hoeveel ben je nu al afgevallen ??

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

hoi bri
nou ik ken ook iemand met naaldjes in haar oren en die is in een half jaar tijd 18 kilo kwijt geraakt.
zij liet haar naaldjes in belgie zetten bij een accepunturist.

en bij haar heeft het ook echt heel goe dgeholpen en ze blijft nu ook geod op gewicht zonder naaldjes

dus kom op meid het lukt jou ook wel.

veel; succes verder en hou ons op de hoogte

liefs ingrid

yep bij die dokter gaan wij ook in belgie.

en bijna iedereen valt er vanaf

ik was voor kerst bijna 3 kilo kwijt
nu durf ik er niet op omdat ik een week er niks aan heb gedaan
watje ben ik he

hihi groetjes bri

10 jan moten we weer