Geluk bij een ongeluk

Inmiddels bijna een maand geleden (15 dec) dat mijn vriend een auto ongeluk kreeg en vandaag hebben we te horen gekregen dat het onderzoek nu echt is afgerond en mijn vriend totaal geen schuld heeft.
De tegenpartij word aangebracht zwaar letstel ten laste gelegd.
Wij krijgen dus een vergoeding voor de auto en smartengeld.
Zoals het nu lijkt krijgen we meer voor de auto dan hij waard was.
Natuurlijk maakt dit nooit alle ellende goed die we hebben gehad en nog steeds hebben. En we zijn er nog steeds kapot van.
Maar het feit dat mijn vriend geen schuld heeft is een last dat van onze schouders valt en dat we dan straks als alles rond is een beetje extra krijgen dat is toch een klein beetje geluk bij een ongeluk.
Nu maar hopen dat de letselschade niet blijvend is en hij de rest van zijn leven last houd…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Gerechtigheid, fijn! En nu duimen voor volledig herstel, dan kan het niet meer stuk!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat jet het nu zwart op wit hebt.
Succes met het verdere herstel van je vriend

Fijn dat het nu officieel is dat je vriend geen schuld heeft. Wedden dat je de tegenpartij nu nooit meer spreekt. Hij heeft geen reden meer om te komen slijmjurken.

Ik duim met jullie mee dat je vriend weer volledig opknapt. Hoe is het op het moment met hem?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Jan 2012 10:33:04

@Sje: Na het laatste smsje of hij alweer uit het ziekenhuis was hebben we nooit meer wat van de tegenpartij gehoord dus dat heeft onze vermoedens bevestigd.
Het gaat elke dag ietsje beter maar we zijn er nog lang niet. De pijn is zo goed als weg, hij slikt geen paracetamol meer.
Zijn wond is in ieder geval helemaal genezen, het korstje is er zelfs vanmorgen afgevallen. Hij heeft nu wel een lelijk litteken.
Nu heeft hij alleen sinds 2 week elke dag weer hoofdpijn en dan komt zijn depressie ook weer keihard terug.
Er is op het moment gewoon niks aan. Het enige waar hij van opvrolijkt op het moment is het feit dat we straks een mooiere en duurdere auto terug kunnen kopen. We gaan waarschijnlijk een subaru legacy kopen. Eindelijk een fatsoenlijke gezinsauto! (Met 4 deuren en genoeg ruimte! )
Ik hoop maar dat hij snel weer op de been is zodat we weer wat dingen kunnen gaan ondernemen. Want zoals het nu is, daar word niemand vrolijk van…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

wat fijn dat dat nu goed afgerond is.
natuurlijk is het nog een moeilijke tijd, zeker omdat je vriend al depressief was, wat niet alleen voor hem maar ook zeker voor jou moeilijk is. ik hoop en duim dat het tij snel zal keren voor jullie!

liefs,
Rinske

Het maakt misschien niet goed wat er allemaal gebeurd is, maar inderdaad wel gerechtigheid. Die last valt nu in elk geval bij jullie weg.

Hopelijk is de rest van 2012 mooier dan het einde van 2011.