heeft iemand ervaring met rolluiken en dan met name of deze geluidsisolerend zijn? Onze dochter slaapt aan de straatkant en wij wonen in een nieuwbouwwijk waar dus regelmatig overdag en s avonds veel lawaai is. Ook houden de buren van klussen en sleutelen aan auto’s en toestanden of dan gaat er weer een elektrische grasmaaier onder het raam van onze dochter door als ze s avonds in haar bedje ligt. Er wonen veel kleine kindjes in onze buurt, maar ik denk dat de positie van ons huis ( precies op een hoek) het geluidsoverlast bij ons erger maakt dan bij de rest. Bij hun zit steeds een blok huizen tussen de kinderkamer en het geluid zeg maar en bij ons slechts open lucht. Ze is denk ik een erg lichte slaper, al moet ik zeggen dat het geluid op haar kamertje op een of andere manier ook wel echt heel hard klinkt. Veel harder dan in de rest van het huis. Resultaat is dus een dochter die zowel overdag als s avonds regelmatig wakker wordt en dus erg oververmoeid en lastig is. Nu denken wij eraan om rolluiken te plaatsen. Zou dit helpen tegen geluidsoverlast?
mama1980
Gewijzigd door - mama1980 op 26 Jul 2011 21:54:01
Gewijzigd door - mama1980 op 26 Jul 2011 21:55:50