Geluid aan of uit

Vraagje. Ik ben op de dag merendeel alleen met Morgan thuis en ik kan slecht tegen stilte dus ik heb meestal de radio aan of de tv. Morgan zit of op haar doomoo op de bank met haar rug naar de tv of ze ligt in de box. De rest van de tijd slaapt ze. Ze slaapt op het moment slecht in haar eigen bed boven maar wel perfect in de reiswieg (ze wil alleen alleen maar slapen met een spuugdoekje op haar hoofd ?!?!?) Dit wil ze 's nachts ook dus het heeft niks met licht te maken.

Maar goed van het CB te horen gekregen dat ze niet zoveel geluid mag hebben omdat het een onrustig kind is. Van andere gehoord dat ondanks dat ze slaapt ik gewoon mijn ding moet doen want dan leert ze het verschil tussen dag en nacht. Morgan is wel onrustig in haar cordinatie zeg maar. Veel zwaaien met haar armen en ze is stijf in haar rug, deze zit vast zeg maar op de spieren, maar daar gaan we morgen voor naar de fysio.

Groetjes,

Michèle

Zolang onze kindjes beneden waren, kregen ze gewoon alle leefgeluiden mee. Dus gewoon radio aan, gewoon mama die praat aan de telefoon, gewoon visite etc.

Voor rust lagen ze boven.

Dus de vaste slaapjes die ze in hun ritme hadden lagen ze gewoon lekker boven en de rest waren ze beneden. Vielen ze dan toch af en toe in de box in slaap, prima, maar dan wel met de gewone leefgeluiden.

Groetekes, Sje

Ja dat is dus even het probleem, Morgan wil nu even niet boven slapen alles al geprobeerd. Dan maar beneden. Ben na alles wat we meemaken allang blij dat ze slaapt weer.

Groetjes,

Michèle

alexander kon ook alleen maar slapen met een doekje over zijn hoofd… vraag maar na aan Asje die heeft hem eens te logeren gehad. Mijn kinderen alle drie slapen het beste met lawaai om hun heen,zelfs nu nog , vic kletst heel veel, alexander zingt op zijnmanier en fie hoort dat aan en doezelt zo weg

gewoon lekker bij je laten en de normale geluiden zijn heerlijk… Zo stil was het in je buik ook niet

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

porbeer eens eenmzekje aan te doen op dr kamertje?

Ik had de radio zachtjes aan op haar kamer op de dag, maar dat werkt nu ook even niet meer. Maar dat ze nu niet alleen wil slapen is en een sprongetje en ze zit dus inderdaad vast in haar nek. Waarschijnlijk Kiss, maar dat moet de manueel therapeut nog bevestigen, maar ze heeft zo ie zo pijn en wil op het moment gewoon niet alleen zijn.

Groetjes,

Michèle