"gekke woorden"

quote:
maar dat zou juist zo jammer zijn! ben je eigenlijk een bekende auteur? had nog nooit van je gehoord of moet ik me nu schamen? sorry ik ga off topic..

Bekend ben je niet snel als prentenboekschrijver: een enkeling. Ik echter niet zozeer Ik heb 1 ander prentenboek geschreven over adoptie aangezien mijn vriend en ik een kindje hebben geadopteerd. We kwamen er in de adoptieprocedure achter dat er weinig was voor kleine kidzz om met adoptie om te gaan. Google het maar eens (durf geen directe reclame meer te maken

Als je nog vragen hebt: stel ze gerust en/of mail ze me anders privé (zie website)

Pimm

quote:
Ongeacht of het mag of niet, ik heb toevallig het boek online besteld. Een collega van mij was er helemaal enthousiast over en wij zitten nu ook de vieze woorden-fase, dus we wachten nu in spanning op de post

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Leuk om je leuke reactie te lezen en dat je enthousiaste vriendin het je aangeraden had: super! Ik wens je veel spannende, grappige en ondeugende (lees-)momenten toe…

Lieve boekengroet,

Pimm

Dank, ik hoop het ook

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”