Gekke fratsen

Ik moet er nog om glimlachen als ik er aan denk…

Een tijdje geleden moesten mijn vriend en ik naar een verjaardag. Hij dronk een biertje en hij had Jeske op schoot… Zodra mijn vriend de fles aanpakte deed Jeske haar mond open, stak haar handjes uit en begon te hijgen zoals ze altijd doet wanneer ze de fles krijgt… En kwaad dat ze werd omdat ze de fles niet kreeg… Als ze kpn stampvoeten had ze het gedaan… Hahaha…

Ik vond het trouwens ook wel knap dat ze dat bierflesje daadwerkelijk als fles herkende. Haar eigen flessen zien er heel anders uit…

Hebben jullie ook wel eens zoiets of iets anders meegemaakt?

Paula

Hoi Paula,

Zoë doet dat zo ongeveer nu naar alles wat wij eten. Mond open, armen uitstrekken, hijgen, maar ook smakgeluidjes maken.
Ik ga dus zaterdag maar met een fruithapje beginnen, haha.
Ze stopt trouwens sowieso alles in haar mond op het moment, sokken, spuugdoekjes, duim, truitjes, knuffels, maakt allemaal niets uit.
Wel grappig om te zien, lijkt wel of ze nooit iets te eten krijgt, maar ze drinkt 5x 230 cc!

Groetjes,
Inge

oh ja hoor,

mijn dochter wilde en wilt nu nog steeds (8 maanden) alles hebben en in haar mondje steken.
En dat boos worden herken ik heel goed. Als het even kan geef ik haar dan iets wat zij wel mag hebben in haar handen. (knuffel bijv.)
het is gewoon heel grappig en hoort bij hun ontwikkeling.

veel plezier.

groetjes fenne

Dat zijn momentjes om een camera bij de hand te hebben!

Anouk doet ook alles na, nu is het weer mode om eerst te gaan hijgen en dan heel hard te gillen. En natuurlijk alles in de mond stoppen, zelfs d’r eigen tenen. Ik denk dat het alleen maar meer wordt, hou ouder ze worden hoe alerter.

Geniet er maar lekker van, voor je het weet zijn ze groot.

Grt, Sabine