Lisa wil sindskort staartjes is, wat lijkt ze dan gelijk groot.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Lisa wil sindskort staartjes is, wat lijkt ze dan gelijk groot.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
HihihHahaha leuk zo`n serie gekke bekken en ze heeft dezelfde slab als Evianne toevallig. Evianne kan er ook wat van wat gekke bekken betreft, misschien ligt het wel aan de slab joh !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hihi, wat een leuke foto’s en wat staan die staartjes haar mooi. Zo is ze inderdaad al een echt meissie i.p.v. peuter.
Verwen haar nog maar lekker, die laatste daagjes als enig kind!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Jeetje Carola daar zeg je me wat; laatste dagen als enigst kind. Heb ik helemaal niet zo erg bij stilgestaan.
Verwennen doe ik haar op het moment zeker, gezellige dingen met haar doen, veel buiten wandelen, eendjes voeren.
We gaan zo samen een dvdtje huren bij de videotheek, dan lekker samen op de bank kijken met een beker warme chocolademelk.
Astrid, ik vind het een heerlijke slab. Lekker lang. Ik heb laatst slabbertjes gekocht in België en die zijn nog groter, helemaal ideaal.
Wat een leuke foto’s!
En inderdaad, die staartjes maken haar meteen “groter”. Staat wel onwijs leuk hoor!!
Geniet lekker van je dvd-tje (of hebben jullie dat al gedaan?) enne…ikkeben inmiddels errug nieuwsgierig naar wanneer de baby komt!
Groetjes, mamma van Stephan
leuke foto s ja lisa wordt al een grote damen zij is straks de grote zus van …
groetjes marielle mama van tanja
Hihi nee geen dvd meer gehaald. Lisa heeft 2,5 uur geslapen. We zijn nog wel lekker een stuk wezen wandelen.
Ik zit nu midden in de nacht op de bank want ik kan niet slapen van de harde buiken. Hopelijk zet het door en zwakt het niet af.
Aan de andere kant harde buiken hoeven nog geen weeën te zijn.
Maandagavond weer naar de verloskundige eens vragen wat zij ervan vindt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Jeetje en nu was er zo laat(vroeg) nog niks te beleven op ikke ben zeker. Spannend hoor wie weet joh. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt, ik mag morgen voor het eerst. Succes hoor !
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Spannend!!!
Heeft het nog een beetje doorgezet vannacht?
Ben erg benieuwd wat de verloskundige zegt.
We horen het wel van je hè?
Succes!
Groetjes, mamma van Stephan
Wat een leuke foto’s!!! Geweldig zeg, die gekke bekken!!! Ik denk ook dat het aan de slab ligt hoor, Jeroen heeft deze ook en hij kan er ook wat van!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat en wanneer de baby geboren zal worden!
Heeft Lisa enig idee wat er gaat gebeuren, dat ze een broertje of zusje gaat krijgen?
Groetjes,
Sonja