Gek van de jeuk

Ik ben in Portugal flink te grazen genomen door Midgets, dit zijn heel kleine mugjes die je te pas en te onpas te grazen nemen. Denk dat ik tussen de 20 en 30 steken heb over mijn lijf. En nee niet 's nachts maar op de dag lek geprikt.

Maar ik wordt gek van de jeuk. Vooral op mijn benen heb ik plakaten zeg maar. Ik heb ook al van alles geprobeerd. Anti prik, azaron en ook azijn, maar niks helpt. Heeft er iemand nog een wondermiddeltje want zelfs in mijn slaap krab ik dus de plakaten worden alleen maar groter en roder nu.

Groetjes,

Michèle

fenistil

geloof nu te koop als wondcreme in nederland, maar dat koop ik altijd in bulgarije, is doorzichtige gel die op elk rood jeukend iets gelijk verlichting brengt…enne ik heb heeeeel vaak jeuk of smetplekken om niets dus ik ben hier heel blij mee

helaas heb je nu op dit tijdstip niks eraan maar misschien morgen wel

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb het nu gelezen Kim en ik ga vanmiddag even naar het winkelcentrum dus ik ga het meteen halen. Dank je wel.

Groetjes,

Michèle

fenistil heb je ook als druppels die je moet innemen die had Dylano voor zijn eczeem. Maar die is alleen op recept geloof ik.

Liefs Michelle

Denk dat smeren genoeg is Michelle. Ik kijk straks meteen even.

Groetjes,

Michèle