Gek ritme ineens!

Het heeft even geduurd maar ik had eindelijk bij mijn zoontje een ritme.
Van voeding tot voeding haalde hij ineens met slapen. Gelukkig! Want zo “hoort” het ook. Soms werd hij na een uurtje wakker maar dan gaf ik hem zijn speentje en ging hij verder. Sinds een paar dagen slaapt hij gelijk in en wordt hij na een uur standaard wakker. Wat ik ook doe, hij gaat niet meer slapen! Soms ben ik een uur bezig en dan haal ik hem er maar uit. Ook 's avonds dus…de nachten slaapt hij gelijk in (rond 22.30) tot 07.00 uur ongeveer. Heel irritant en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Hij is woensdag 3 maanden.

Zo ging dat hier met Jessey ook! Had ik eindelijk een ritme te paklken dat ze van voeding tot voeding sliep, kreeg ze ineens minder slaapbehoefte en werd ze steeds veel eerder wakker! maar het klopt ook wel dat ze steeds minder gaan slapen. Alleen wakker zijn voor voedingen is ook maar heel even. Jessey speelt nu na de voeding nog een uurtje in de box, wipper of op schoot, en dan gaat ze weer naar bed als ik zie dat ze moe word (oogjes wrijven, piepen) Als je even kijkt naar wat je kindje zelf aangeeft, ontstaat er vanzelf weer een ritme waar je ook zo weer aan gewend bent.

Groetjes Anouk

Hé, een ineens-topic! Hartstikke in een sprong! Rond de 12 weken zit er een!

Groetekes, Sje

ja idd. Ze hoeven ook niet meer de hele tijd te slapen op die leeftijd. Gewoon goed kijken naar de signalen idd en op bed leggen als je kindje moe is.

mama1980

Lilypie First Birthday tickers

Ohja een sprong! Goh, ik ben der weer helemaal uit. Enne…hoe lang duurt dat ongeveer ook al weer?

Geen peil op te trekken hoe lang een sprong duurt. Verschilt per kindje, per sprong etc.

Groetekes, Sje

Pfff nou ik vind deze sprong wel vermoeiend! 3 kwartier slaapt ie, half uurtje, uurtje max. In de avond, dus vanaf 19.00 u slaapt hij max een uurtje en dan is het krijsen geblazen. Ben tot 21.30 u met hem bezig. Hij heeft ook echte krampen. Ik dacht dat dat met 3 maanden toch wel mocht over gaan. Lijkt steeds erger te worden. Vermoeiend…maargoed alles gaat over denk ik maar steeds.