Gek op mijn kleine broertje


#1

mijn kleine broertje elian en ikke, gerrian

na een lange onderbreking... is ikke weer eens.

9 mei ben ik grote broer geworden van een klein broertje; zijn naam is elian. klinkt leuk he samen met mijn naam, gerrian!

ik vind elian heel lief. vind het zielig als hij huilt; dan zeg ik mijn mama dat zij hem uit de box, of waar hij dan ook ligt, moet halen! soms wil ik hem ook graag bij mij hebben, op schoot. kan ik hem goed zien en ziet hij mij en dan kan ik hem aaien en kusjes geven. vaak krijg ik dan een lach van mijn kleine broertje. ik moet ook wel eens om hem lachen; dan maakt elian een plotselinge beweging met z'n armpjes, hahahah vind ik er zo grappig uitzien. ik schiet dan echt wel eens in de lach.

ben niet jaloers op  mijn kleine broertje, maar vind het niet altijd makkelijk om de aandacht van mijn mama te moeten delen met elian... dan ga ik soms juist dingen doen die niet mogen of waardoor ik de aandacht van mama op 1 of andere manier toch wel krijg hihihi. maar mijn mama is slim en verzint altijd iets wat ik kan doen en/of leuk vind om te doen voordat ze haar aandacht aan mijn kleine broertje geeft.

nou wie weet schrijf ik snel weer een stukje. eerst maar eens kijken of er hier gereageerd wordt op elkaar...

tot zover.

de groetjes van gerrian, broertje van elian