Gehoortest niet goed

Hoi allemaal,

Nou vanmiddag mocht Lucas dan ook de gehoortest doen. Ging hartstikke goed op zich hoor. Hij gedroeg zich echt keurig zoals het hoort, maar ja, zijn linkeroor hoorde toch de zachte tonen niet. Jammer he. HEEEEEEEEEl veel opnieuw geprobeerd, maar nee hoor, dat oor deed er niet aan mee. Zijn andere oor wel, maar met de zachte tonen toch stuk minder. In juni, als ie 12 maanden is gaan we weer… Niets om echt zorgen om te maken (maar toch…dan zit gelijk weer de geboorte in je bol en je denkt, oh toch iets mis???)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Nou, nou, nou, nu niet gelijk toch zorgen gaan maken hoor! Met onze Ingmar is het bij de geboorte allemaal goed gegaan en toch hoorde hij op zijn vierde maar 40 & 60%. Hij heeft toen buisjes gekregen omdat er allemaal troep in zijn oor zat en voila… hij hoort weer prima!

Dus…gewoon even afwachten…er zijn er zoooooveel die na de eerste test nog een keer terug moeten…

Veel liefs, Ma

Ohhh moontje ik kan het me best voorstellen maar zal je een ding zeggen het zegt nog helemaal niks mijn neefje is 3 keer gezakt maar hoort perveckt…

dus (makelijk gezegt ik weet het) probeer je niet druk te maken…

Tries

Lucas!!!
als je dit maar kan lezen is er niet aan de hand, je leeft toch in het cyber tijdperk!

Kussies

Ik lig hier in een deuk, rare kim whoehahahahahahahaha

Zal vast wel goedkomen met Lucvas zijn oortjes!, liefs, Els

Kimmie wat ben je toch een gek mens maar je hebt wel gelijk op dat gebied… maar komt vast goed moon

Tries