Wat een leuke foto’s Jurian! Vooral die op de motor, ik ben jaloers! Misschien mag ik ook eens bij papa’s vriend op de motor?
Ik heb vannacht goed geslapen. Om 5.00 uur werd ik even wakker, omdat ik m’n speentje kwijt was, maar toen heb ik nog tot 6.45 uur geslapen. Goed hè? Dus mijn mama was wel blij met mij vanmorgen, haha.
Hihi Tim, je zei laatst nog dat je niet ging plassen in het water, maar je ging dus wel een poepie doen in het water? Viezerd. Dat zal oma stiekem niet heel leuk hebben gevonden denk ik. Maar ja, als je nodig moet, dan moet je hè. Niets aan te doen. Bleef je poepie ook drijven?
Wat goed dat het goed ging op het CB Tim. Zo te lezen ben je geslaagd voor alle testjes. Goed van je! Ik ben dus laatst geweest en ze hebben mijn hoofdomtrek niet meer gemeten, dat doen ze niet meer vanaf 14 maanden zei die mevrouw. Ben benieuwd of dit bij jullie straks ook zo is. Als ik het zo lees, dan kan het maar zo dat jij met 14 maanden net zo lang en zwaar bent als ik nu ben. Jij bent goed gegroeid hoor!
Mijn mama zegt dat het wel een goed idee is om dan in de buurt van Utrecht af te spreken. Is er iets bij Utrecht in de buurt wat niet zo druk is? Mijn mama durft niet zo goed in zo’n grote stad auto te rijden, want ze is maar zo’n dorpje gewend hè. Daarin is mijn mama dan weer een schijtluisje. Hihi.
Ik ben nu bij opa en oma. Mijn opa is vandaag vrij van het werk, dus dat is extra gezellig. Vanavond blijven mama en ik ook bij hen eten, gezellig!
Nou, ga nu nog weer even spelen.