Gefeliciteerd voor Jurian!

Wat een leuke foto’s Jurian! Vooral die op de motor, ik ben jaloers! Misschien mag ik ook eens bij papa’s vriend op de motor?

Ik heb vannacht goed geslapen. Om 5.00 uur werd ik even wakker, omdat ik m’n speentje kwijt was, maar toen heb ik nog tot 6.45 uur geslapen. Goed hè? Dus mijn mama was wel blij met mij vanmorgen, haha.

Hihi Tim, je zei laatst nog dat je niet ging plassen in het water, maar je ging dus wel een poepie doen in het water? Viezerd. Dat zal oma stiekem niet heel leuk hebben gevonden denk ik. Maar ja, als je nodig moet, dan moet je hè. Niets aan te doen. Bleef je poepie ook drijven?

Wat goed dat het goed ging op het CB Tim. Zo te lezen ben je geslaagd voor alle testjes. Goed van je! Ik ben dus laatst geweest en ze hebben mijn hoofdomtrek niet meer gemeten, dat doen ze niet meer vanaf 14 maanden zei die mevrouw. Ben benieuwd of dit bij jullie straks ook zo is. Als ik het zo lees, dan kan het maar zo dat jij met 14 maanden net zo lang en zwaar bent als ik nu ben. Jij bent goed gegroeid hoor!

Mijn mama zegt dat het wel een goed idee is om dan in de buurt van Utrecht af te spreken. Is er iets bij Utrecht in de buurt wat niet zo druk is? Mijn mama durft niet zo goed in zo’n grote stad auto te rijden, want ze is maar zo’n dorpje gewend hè. Daarin is mijn mama dan weer een schijtluisje. Hihi.

Ik ben nu bij opa en oma. Mijn opa is vandaag vrij van het werk, dus dat is extra gezellig. Vanavond blijven mama en ik ook bij hen eten, gezellig!

Nou, ga nu nog weer even spelen.

Wat goed van jou Erik dat je zo lang geslapen hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je mama daar erg blij mee was. Weet je wat ook heel leuk voor haar is. Als je dit doet op een dag dat ze niet hoeft te werken. Dan heeft ze toch het gevoel dat ze een beeje uit kan slapen.

Hihi Erik ik moest wel lachen om jouw zinnetje dat je mij een viezerd vind. Ikke is echt geen viezerd hoor! Ik moest gewoon heel nodig poepie doen en was zo leuk aan het spetteren in het water dat ik helemaal vergeten was dat je in bad natuurlijk geen zwemluier om hebt. Die heb ik alleen om in het zwembad of in het zwembadje bij ons in de tuin.

Oh wat raar dat ze het hoofdomtrek bij jullie niet meer meten en bij ons wel. Want jij schrijft dat ze het met 14 maanden niet meer doen, maar ik was dus 14 maanden en ze hebben het wel gedaan. De volgende keer hoeven we pas met 18 maanden, dus ben benieuwd of ze het dan nog gaan doen of niet. Leuk he dat we voorlopig van de prikjes afzijn. Ik zit me nu te bedenken, ben je toevallig een beetje ziekjes van de prikjes. Want van deze prikjes kunnen we 5 tot 12 dagen na de prik ziek worden? Je kan koorts krijgen of rode vlekjes op je huid.

Oh ja wat ik ook nog wil vertellen…ik heb mijn 1e kies. Links onder is hij nu eindelijk door. En de 2 kies zit er ook aan te komen, want rechtsonder is hij ook al bijna door. En een tandje links boven is ook al bijna door. Gaat nu echt snel zeg. Stond al een tijdje op 6 tandjes, maar nu komt er dus weer wat bij.

Ik weet niet wat er allemaal in Utrecht of omgeving te doen is. Zullen we dat even aan onze mama’s vragen Erik? En Jurian wil jij het ook aan je mama vragen. Ikke weet namelijk niks, oh ja een speelgoedwinkel. Zullen we daarheen gaan en dan kunnen onze mama’s lekker speelgoed voor ons kopen hihi. Denk niet dat ze daar in trappen, maar we kunnen het altijd proberen. En daarna naar de taartjeswinkel voor een lekker taartje!

Is het leuk geweest bij opa en oma Erik? En heb jij nog wat leuks gedaan Jurian en natuurlijk ook Dani. Ik las dat jij nog een beetje ziekjes was Dani. Ik hoop dat je vannacht goed slaapt en dat het morgen wat beter gaat.

Dikke knuffel en slaap lekker!

Groetjes,
Tim

Lilypie Second Birthday tickers

oh wat ikke toch heb meegemaakt… was niet leuk hoor. Vanavond deed maam mij weer lekker in bad en hadden we samen veel plezier!! Maar toen mama mij weer aangekleed had ging ze mijn tanden poetsen en slikte ik een hele klodder tandpasta in… en toen ikke heel hard huil!! Mama zei wat gaan we nu krijgen … hup. Maar toen opeens sprong ze op en keek op de tube … had ze de verkeerde te pakken. Die van papa en mama zelf (menthol tandpasta). Mama vond het zo erg… ze nam me gelijk mee en ik kreeg flesje drinken… om te spoelen. Deze wilde ikke niet want deed allemaal zo zeer in mijn keeltje… gelukkig later pakte ik hem wel. Maar mama vind het heel erg … hoe kan ik zo dom zijn zegt ze!!

Mijn mama vraagt of er al datum bekend is om elkaar te ontmoeten… want dat is ook belangrijk zegt ze. Wij gaan op zondag nooit weg… verder maakt het mama niet uit. Ze vind het nog wel eng… maar wil het wel proberen. Ook niet binnen in de stad zegt ze… weet niet wat dat is … maar mama is geen held… hahaha…

Oh Tim wat heb jij het netjes gedaan op het buro. Jammer dat je dan als beloning een prik krijg … en wat hoor ik bij jouw ook een kies… hier is er ook 1 aan het doorkomen… doet beetje pijn… maar dan krijg ikke van mama druppeltje en dan gaat pijn weg…

Erik jij boft dat opa vrij was vandaag… extra verwend zeker? Mijn opa is al beetje oud dus die is heel vaak thuis… en anders komt hij wel naar huis als hij weet dat ikke kom. Donderdag ga ik daar weer naartoe want dan moeten papa en mama werken…

Nachtzoen …

Wat dom van jouw mama Jurian, dat ze jouw hun tandpasta had gegeven. En dan nog wel menthol ook, dat moet lekker scherp zijn geweest. Weet je? Ik heb een eigen mandje waar al mijn spulletjes in staan en daarin staat ook mijn tandpasta. Zo kunnen papa en mama nooit verkeerd grijpen. Misschien een idee voor jouw mama en papa?

Stoer dat jij al bijna 2 kiesjes hebt Tim! Ik ben er nog steeds mee aan het rommelen, maar mama en papa zien er nog geen één. Ik heb nu 8 tandjes in totaal, maar jij bent me aan het inhalen nu. Fijn dat je er niet heel veel last van hebt, jij hebt een hoge pijngrens denk ik. Want kiesjes kunnen heel erg pijn doen hoor.

Ik weet niet wat er rond Utrecht te doen is. Ik zal mijn mama eens vragen om te googelen als ze daar tijd voor heeft. Laten we dan maar niet afspreken op een zondag, want dan kan Jurian niet en dat zou zonde zijn hè. We willen juist met z’n drietjes kunnen spelen. Op een zaterdag? Of een doordeweekse dag als we vrij zijn? Mijn mama is altijd vrij op maandag en vrijdag, misschien jullie mama’s ook wel.

Gek Tim, dat jouw hoofdje nog wel werd gemeten. Tja, bij mij hoefde het niet meer. Ik heb een BMR-prik gehad en de arts zei dat ik daar last van kan krijgen 7 tot 10 dagen ná de prik. Dus vanaf morgen tot en met zondag kan ik er last van krijgen, maar dat hoeft niet. Mijn gerommel van de afgelopen dagen heeft dus niet met de prikjes te maken, maar wel lief dat je meedenkt erover.

Bij opa en oma was het gisteren heel gezellig. Gewandeld, gespeeld, in bad geweest. Ook nog een paar derrieluiers gehad, opa ging nog nét niet onderuit. Hihi. Het zat helemaal over m’n benen heen, dus toen ging ik lekker in bad. Dat was wel weer een voordeel ervan, haha. Vandaag ben ik op de creche, ik zal vanavond aan mama vertellen hoe het is gegaan.

Hoe is het met jullie?

Knuffel

Met mij gaat het niet zo goed Erik. Vanmorgen ging alles nog wel goed. Papa heeft met mij gedoucht, mijn pap gegeten en toen zijn we naar de creche gegaan. Toen we daar waren en papa was weg ging het helemaal niet goed. Ik heb de hele ochtend niets gegeten en niets gedronken. Ik heb wel heel veel geslapen en ik heb bijna 40 graden koorts.

Om kwart over 12 heeft de creche naar mama gebeld en die is me op komen halen. Thuisgekomen heeft mama mijn koorts nog eens gemeten en die was idd 39,8. Ze heeft me een zetpil gegeven en me op bed gelegd. Af en toe komt ze kijken en geeft ze me drinken, maar ik hoef echt niets. Ik weet dat het niet goed is dat ik niets drink, maar ik heb er helemaal geen zin in. Ik lig heel rustig in bed, maar kan niet zo goed slapen. Af en toe slaap ik 20 minuutjes en dan ben ik alweer wakker. Maar ik huil niet ofzo, ik lig gewoon lekker rustig te liggen.

Mama weet niet zo goed hoe het komt. Ze denkt dat het door de BMR prik komt die ik gisteren gehad heb. Maar ja ze zeggen dat je daar pas 5 tot 12 dagen na de prik last van krijgt.

Zou ik zoveel graden koorts kunnen hebben door tandjes? Ik heb daar nooit last van, maar misschien dit keer wel. Mijn 1e kies is gisteren doorgekomen en vanmorgen mijn 7e tandje. Ik heb nu dus 7 tandjes en 1 kies en bijna 2 kiezen.

Jurian wat een domme mama heb jij. Ik heb ook een eigen mandje, dus ik denk dat je aan je papa en mama moet vragen of jij die ook krijgt.

Ikke ga weer even verder liggen.

Tot snel vriendjes!

Mijn mama had me al verteld dat jij zo ziek bent Tim. Dat is niet leuk! Ik vind dat wel een beetje zielig voor jou. Gelukkig kan je wel lekker in bed liggen en hoef je dan niet te huilen, dan rust je wel een beetje uit. Weet je wat wel belangrijk is? Dat je toch kleine slokjes gaat drinken. Gewoon proberen, dat is echt goed voor je hoor. Dan word je sneller weer beter. Ga je nog naar de dokter toe? Mijn mama zei dat jouw mama om 9 uur vanmorgen een afspraak heeft. Ik ga gewoon aan je denken om 9 uur en dan laat jouw mama vast nog wel een berichtje weten.

Heel veel beterschap lief vriendje en ik ga heel hard aan je denken!
Dikke knuffel van Erik

Wat een heel lief berichtje van jou Erik, dank je wel! Met mij gaat het inmiddels weer wat beter. Gisteren aan het einde van de dag ben ik er voor het eerst een kwartiertje uit geweest. Maar ik wilde niet spelen, alleen maar zitten bij papa en mama. Ik keek niet goed uit mijn ogen en zag ontzettend wit. Papa en mama hebben me dus weer op bed gelegd en ik had 40,3 koorts. Zetpil gegeven en toen ben ik heerlijk gaan slapen. Wel vannacht om 3.00 uur huilend wakker geworden, terwijl ik nooit s’nachts wakker wordt. Papa en mama geknuffeld en na een kwartiertje ging ik weer verder slapen. De koorts was toen trouwens nog steeds iets boven de 40. Oh ja en ik heb naar je geluisterd, want gisterenavond toen ik dat kwartiertje op was heb ik voor het eerst een paar slokjes drinken op. Bijna niks hoor, maar omdat jij zei dat het toch wel goed was. En mama zei dat ook al de hele midag heb ik het toch maar gedaan. Koste wel heel erg veel moeite.

Vanmorgen ben ik om 8.00 uur wakker geworden en lag nog steeds heel witjes in mijn bed. Gelukkig gaat de koorts de goede kant op, want die is nu 38,7. Ook heb ik een paar kleine slokjes van mijn melk op. Mama heeft dus toch maar de assistente gebeld voor overleg. Want we hadden natuurlijk die afspraak om 9.00 uur. De assistente was blij dat het weer wat beter ging met de koorts en liet het aan mama over of ze langs wilde komen. Echt wel lief van de assistente, maar mama twijfelde beetje. Wilde het nog even aankijken, want ze wist niet of ik nog steeds zo sloom was als gisteren. De dokter werkt alleen maar in de ochtend, maar mama mag straks bellen als ze het niet vertrouwd en dan wordt ze er tussen gezet. Dat hadden ze eerst afgesproken en later zei de assistente bel zo en zo maar om half 11 en dan overleggen we even hoe het dan met Tim gaat. Dat vond mama wel een heel goed idee.

Maar ik ben nu wel weer wat levendiger als gisteren. Zit nu op de grond boekje te kijken en beetje met mijn autootjes te spelen. Dat is volgens mama wel weer een goed teken.

Jij bent nu zeker op de creche Erik…lekker met je vriendjes spelen.

Heel veel plezier daar!

Dikke knuffel,
Tim

Beter laat dan nooit… nog gefeliciteerd!

Liefs

Lilypie
Lilypie

Ha vriendjes…

Hoe gaat het nu met jullie? Tim ik hoorde dat het wat beterder ging … gelukkig maar. Hopelijk knap je snel weer op … en is het loos alarm geweest. Is niet leuk hé ziek zijn… voor jouw niet en voor je papa en mama ook niet. Dus probeer maar goed te drinken wie weet drink je het ziek zijn dan snel weg. (psst mijn mama zegt misschien een blaasontsteking? Moet je anders maar even aan jouw mama vragen of ze daar al naar gekeken heeft…)

En Erik jij geen last gehad van bijwerking van die nare prik? Sjonge moet je eerst pijn hebben en dan kan je er nog ziek van worden ook… Je krijgt het niet altijd kado hé. Maar hopelijk krijg je er geen last van…

Hier is het nu beetje regenachtig. Mama heeft mij net in bad gedaan en nu lekker naar bed… Ikke was vandaag bij opa en oma… enne die hebben mij wel verwend dus plakte ik aan alle kanten… Daarom zei mama ik doe jij eerst lekker in bad en dan naar bed… hopelijk slaap je dan als een roosje… maar ikke wil eerst jullie berichtje typen dus mama moet nog even geduld hebben hihihi…

Nou ikke wordt wel moe van zo’n warm bad dus… ga ikke toch even ogen dicht doen… en ja hoor wat hoor ik nu… ze zijn het gras buiten aan het maaien… ach daar kan ikke wel tegen… ga lekker slapen…

Knuffel voor jullie allemaal…
Hihihi… dank je wel Linette

Sorry dat ik al zolang geen berichtje getypt heb, maar zoals mama al in een topic heeft verteld ben ik ziek geweest. Mama kwam me woensdag van creche halen, omdat ik toen bijna 40 graden koorts had. De koorts is tot vrijdag gebleven en zaterdag was het weg. Ik had telkens tussen de 39 en 40,5 koorts.

Ik heb niks gegeten, want ik had helemaal geen trek. Ik wilde woensdag en donderdag ook niks drinken, maar daarna ben ik wel weer gaan drinken. Moest van papa en mama, want anders ging ik uitdrogen zeiden ze.

Sinds zaterdag eet ik weer wat pap, soms een beetje fruit en een klein beetje avondeten. Geen brood, daar heb ik helemaal geen trek in. Maar sinds ik weer beetje eet, heb ik diaree. Ook heb ik sinds gisteren allemaal rode plekken op mijn gezicht. Volgens mama kan dat door de BMR prik komen. Gisteren was het 5 dagen geleden dat ik die prik gehad heb. Je kan daar 5 tot 12 dagen na de prik ziek van worden of huiduitslag van krijgen. Ik hoop niet dat ik nu weer ziek ga worden van de prik.

Afgelopen vrijdag zijn er weer 3 kiezen doorgekomen, dus volgens mama kan ik daar ook wel zoveel koorts van hebben gekregen. Ik heb nu 4 kiezen, allemaal een paar puntjes door. Mama is toen ze er vrijdag achterkwam meteen Dentinox gaan halen. Maar ik vind het niet leuk als ze dat gaat smeren, dan moet ik heel hard huilen.

Vandaag ben ik bij opa en oma. Ik ga proberen weer wat meer te eten, maar ik vind het moeilijk hoor. Mama vond het ook helemaal niet leuk dat ze weer moest werken. Als ik ziek ben wil ze bij me zijn zegt ze. Wel lief van haar, maar ik vind het bij opa en oma ook heel fijn.

Hoe gaat het met jullie vriendjes! Erik ik hoorde dat jij ook ziek bent. Gaat het al wat beter?

Mama heeft volgens mij nog iets gevonden waar we af kunnen spreken. Maar ik zal wel even vragen of ze dat op de mail wil zetten naar jullie.

Dikke knuffel!

Tim

hey zieke vriendjes…

Hoe gaat het met jullie? Knappen jullie ietsiepietsie op?? Want ziek zijn is niet lekker hoor… voor jullie niet en voor de papa’s en mama’s ook niet! Dus snel beter worden jullie…!! Een digi vitamini knuffel zal misschien wel helpen…

Hier gaat het goed. Papa is vandaag voor het eerst werken en mama zit met dikke ogen op de bank. Mama heeft nl heel het weekend nachtdienst gehad en kon vanmorgen niet naar haar bedje want dan was ikke alleen… dus dan maar vanmiddag als ikke ook ben slapen… Ze heeft net effies koude douche genomen waardoor ze wel beetje wakkerder werdt…

Erik doe jij al lopen? Ikke snap er niks van … ikke wil het wel maar het lukt echt niet hoor. Ikke doe het helemaal verkeerd volgens mama houdt mezelf niet goed vast … Hebben jullie nog tips voor mij??

Mama van Tim … mail dat maar eens snel naar mijn mama dan. We zijn benieuwd! Enne als we dan toch aan het kijken zijn dan misschien voor een ochtend?? Kunnen we alledrie gewoon de middag ons eigen slaapje doen, Of is dat geen goed idee? Want we slapen alle drie nog smiddags he en smorgens sla ikke soms heel stiekem over… dus dan ben ikke niet zo shago dan wanneer ik de middag over moet slaan…

Een mega dikke knuffel uit het mooie brabant…

Ik dacht ook al: ik moet snel weer even schrijven, want het is al zolang geleden! Wat zielig Tim, dat jij zo ziek was en dat het nog steeds niet helemaal goed met jou gaat. Hopelijk heb je vandaag bij opa en oma wel een leuke dag en ik denk dat zij je ook wel veel knuffelen hè? En vanavond mag mama weer lekker met jou kroelen, dat is natuurlijk het allerfijnst!

Fijn Jurian, dat bij jullie alles goed gaat. Wat is jouw mama stoer zeg, dat ze zonder te slapen de hele ochtend doorging! Nu liggen jullie vast heerlijk te ronken, of niet?

Ik ben ook ziek geweest. Vrijdagmiddag kreeg ik koorts en werd ik heel huilerig en zo. Zaterdag was het nog niets en vanaf gistermiddag gaat het beter. Ik heb geen koorts meer. Ik eet alleen ook niet zo goed, net als jij Tim. Misschien komt het bij mij ook wel door kiesjes ofzo, ik weet het niet. Weet je? Ik ben ook heel snel boos de laatste tijd. Moet heel snel boos huilen en op de grond liggen stampen als ik iets niet mag. Soms zelfs uit het niets. Lastig hoor. Mama en papa zeiden gisteren dat ze er een beetje tureluurs van worden. Ik weet niet wat dat is, maar ze klonken er een beetje moe bij toen ze het zeiden.

Vanmorgen heb ik voor het eerst zelf stapjes gezet langs de bank! Goed hè? Mama ging eerst met mij stapjes oefenen, toen had ze me vast bij m’n oksels. En toen liepen we naar de bank, zette ze me daar neer en toen liep ik zelf nog langs de bank verder. Misschien kunnen jullie het ook zo proberen, Jurian? Ik hoop dat jij het ook snel kan, dan is het wel makkelijker allemaal hoor.

Leuk, ik ga mijn mama vragen om haar mail in de gaten te houden!

Knuffel!

quote:
Fijn Jurian, dat bij jullie alles goed gaat. Wat is jouw mama stoer zeg, dat ze zonder te slapen de hele ochtend doorging! Nu liggen jullie vast heerlijk te ronken, of niet?

mmm nog niet… Jurian is nog niet moe … mama wel… ach dan vanavond maar om 22.00 uur het bed in!!

Jemig, dat is nog eens doorhalen! Jij liever dan ik…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tim… ikke heb jouw mail gelezen hoor. Jij bent stoer met een eigen mailadresje!! Dat heb ikke nog niet… even papa en mama lief aankijken …Maar het ziet er leuk uit… Woudenberg dat ken ik wel… gaat mijn mama wel vaker naartoe want daar woont een vriendin van haar (en mijn vriendje Matt die toen geopereerd is). Dus mama durft daar wel naartoe te rijden. Nu nog effies wachten wat broeder Erik ervan vindt… maar denk dat hij speeltuin ook wel heel leuk vind. En anders gaan wel lekker wandelen… en natuurlijk het gebak niet vergeten.

Ikke vind het heel leuk om jullie te ontmoeten maar … krijg ook wel beetje kriebel in mijn buikje als ik eraan denk… beetje spannend is het wel, toch? Hebben jullie daar geen last van?!

Enne … wanneer zullen we gaan?? Iemand voorkeur voor datums??

Knuffel uit Brabant

Ik heb de mail ook gelezen! Wauw Tim, een eigen mailadres. Dat heb ik ook niet. Stoer!

Mijn mama vond het er ook mooi uitzien. Woudenberg kent ze niet, maar daar is vast wel uit te komen. Misschien in het weekend afspreken op een zaterdag (ik heb het onthouden Jurian, op zondag kan jij niet komen hè?)? Ergens eind september ofzo?

Dag dag!

Ikke ging helemaal blij kijken toen ik jullie berichtjes las. Ik vind het zo leuk om jullie in het echt te zien. Ik ben nu nog niet zenuwachtig, vind het alleen maar heel leuk. Maar ik denk dat ik dat op de dag zelf wel krijg hoor. Hihi wie had dat nu gedacht. Mijn mama die lid wordt van een forum en ik krijg er gewoon 2 digi broertjes bij.

Wat toevallig Jurian dat Matt daar in de buurt woont. Mijn mama kent Woudenberg niet, maar ze zegt dat ze nog een vriendje heeft en die brengt haar er wel heen. Ik mag het niet tegen papa zeggen, maar dat vriendje heet Tom en die weet overal de weg. Ik heb hem nog nooit gezien, dus weet niet wie het is.

Hoe gaat het nu met vriendje Matt? Ik hoop dat het weer wat beter gaat.

En hoe gaat het met jou Erik? Voel je je alweer wat beter. Ik ben vandaag wel weer naar de creche. Papa en mama twijfelde nog wel een beetje, maar hebben gezegd dat ze me meteen op komen halen als het niet gaat. Dus dat is wel een geruststelling. Ik heb gisteren voor het eerst weer alles gegeten, goed he! Wel maar 1 boterham ipv 2, maar dat vinden papa en mama helemaal niet erg. Die zijn allang blij dat ik weer zo goed gegeten heb. Brood had ik vorige week dinsdag voor het laatst gegeten.

Oh ja nu moeten we nog een tijd afspreken he! Kunnen jullie vrijdag 25 september of zaterdag 26 september? Ik noem maar even 2 data, want ik weet dat de mama van Jurian onregelmatig werkt. Dan moeten jullie maar even zeggen wanneer het jullie mama het beste uitkomt.

Dikke knuffel,
Tim

Even een hele korte reactie… maar mijn mama moet zo naar de tandarts!!

Die datums moet mijn mama dus werken…
En mama zit met de agenda te kijken maar… moet heel veel weekenden werken

Datums dat mijn mama kan :
23 sept - 1 okt - 7 okt - 8 okt

Het is niet veel, maar we hebben familie dagje uit en nog wat dingen met andere vrienden staan dus … volle agenda

Hopelijk zit er iets tussen dat we allemaal kunnen!?

Knuffels van Jurian

Wat jammer Jurian dat jouw mama veel in de weekeinde moet werken. Mijn mama is op donderdag en vrijdag vrij. Dus die kan wel op 1 en 8 oktober, maar de mama van Erik werkt altijd op donderdag. Dus ik denk niet dat zij deze dagen kan. Maar we wachten het even af.

Groetjes,
Tim

Ik vind het ook nog niet spannend, maar wel heel leuk dat we elkaar gaan zien binnenkort! Mijn mama kan helaas niet op alle dagen die jouw mama heeft gezegd, Jurian. Mijn mama is alleen vrij op maandag en vrijdag en natuurlijk in het weekend. Kan jij ook een keer op vrijdag misschien? Dan is de mama van Tim ook vrij, dus misschien jouw mama ook wel een keertje.

Enne Tim, weet je? Jij schrijft dat jouw mama een vriendje heeft, Tom, en dat je niet tegen papa over hem mag praten. Mijn mama denkt nu dat jouw mama twéé vriendjes heeft: jouw papa en Tom. Vooral omdat je er niet over mag praten. Ik denk niet dat jouw mama dat zo heeft bedoeld, maar misschien ook wel…misschien moet ze dat nog even ophelderen?

Ik was vandaag weer bij opa en oma. Ik voel me stukken beter. Wel grijp ik nog af en toe met m’n vingers in m’n mondje en roep ik ‘au’. Dus wel tandjespijn nog hoor. De afgelopen nacht heb ik wel rustig geslapen; twee kreetjes om 4.15 uur en toen om 6.30 uur wakker. Vanmiddag bij opa en oma heb ik maar 45 min. geslapen. Dat was wel kort. Gelukkig lag ik leuk te kletsen in bed en heeft oma me nog 45 min. laten liggen, dus ik was toch wel uitgerust.

Fijn dat je weer zo goed hebt gegeten Tim! Dus je voelt je ook beter? Ben jij ook papa en mama aan het plagen met eten? Ik doe dat wel heel erg, met brood eten enzo. Dan haal ik de stukjes uit m’n mond, knijp ze fijn in m’n handje en kijk dan heel ondeugend naar mama, papa of oma. Het is alleen wel jammer dat ze dan heel snel het broodje wegpakken, omdat ze daar geen zin in hebben. Zo is het natuurlijk ook geen lol aan voor mij, gekke grote mensen. Snappen ze dat nou niet? Fruit doe ik ook moeilijk mee, maar nu heeft mama voor mij fruitsmoothie gekocht en die vind ik heel lekker. Krijg ik toch m’n vitamientjes zegt ze. Tja, daar trap ik dan wel weer in. Hihi.

Dag dag!