Geen woorden voor

Ik heb heel erg getwijfeld of ik dit wel hir neer zou zetten, mar ben er zo van onderste boven, dat ik het toch doe.
Ik las net ergens anders op internet waar je ook berichten kunt posten (noem geen namen van Forums want dat mag niet) een verhaal van een andere moeder met 3 kinderen en zwanger van de 4ee. Ze vertelde wat ze allemaal met die kinderen deed (mee geven aan onbekende mannen etc.) en zette haar 4e ongeboren kind zowat te koop op die site!!! Ze had haar adres en telefoon nummer erbij gezet voor als er mensen waren die interesse hadden!!! Nu is er gelukkig actie onder nomen, Politie is ingeschakeld en bureau jeugdzorg en het AMK. Tevens kloppen die prive gegevens wel, want ze hebben er achter aan gebeld, en die mevrouw nam en bevestigde het hele verhaal (heb ik niet gedaan , maar iemand anders daar op die site). Sterker nog, ze gaf aan dat ze liever had da je alleen belde als je echt interesse had.

Ik word hier gewoon misselijk van, verdrietig en ontzettend kwaad!!! Hoe durft ze!! Echt sorry dat ik het hier neer zet, maar omdat het tot nu toe lijkt dat het verhaal geen verzinsel is, vind ik echt zo , zo, zo erg!!!

Ik heb hier echt geen woorden voor (of wel woorden, maar ik betwijfel of ik die hier neer mag zetten)!!!

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 15 Feb 2011 14:21:10

zit echt met mijn mond open te lezen, wat een verschrikkelijk mens, dat mag je geeneens een moeder noemen vind ik.
helaas komt dit vaker voor dan je denkt. verschrikkelijk

before you judge me, try hard to love me

Belachelijk, kinderen weghalen en meteen laten sterilizeren! Stom wijf! Dat soort mensen wil ik wel aanvallen!

Waarom begint zo iemand uberhaupt aan kinderen?
Ik snap dat echt niet…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ik snap het ook echt niet. Ze heeft zelfs een eigen website,w aar ze tot nu toe dit nog niet heeft opgezet, maar oh man, wat is dit erg zeg!!! En het stomme is, ze wordt door iedereen uitgejoeld en aangesproken, er is actie ondernomen etc, en dan nog reageert ze alsof het normaal is wat ze deed!!!
Het bewuste topic is trouwens al weg gehaald, en niet meer na te lezen door de moderators van die site.
Ik lees op die site ook alleen af en toe mee, reageer nooit, want wat dat betreft ben ik trouw aan Ikkeben, en heb ik het niet zo op die site, maar het zou mij niet verbazen als dit een staartje richting het nieuws zou krijgen!!.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

zo zit ik op het moment… dat soort mensen moeten idd geen kinderen meer kunnen krijgen…

Ook ik zit met verbazing te kijken. Zulke mensen zouden idd hoe hard het ook klinkt geen kinderen mogen krijgen. Die lieve onschuldige kindjes kun je dit toch niet aan doen.

Groetjes,
Sandra

Ik maak veel dingen mee door m’n werk, maar dit soort dingen verbazen mij nog steeds (gelukkig maar…). BAH!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hier heb ik ook geen woorden voor… Wel daden, maar dat mag niet van de wet!
Echt vreselijk! Als ik naar Luka kijk kan ik me niet voorstellen dat ik hem kwijt ben, krijg er koude rillingen van…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

whatever of ze wel of niet psychisch last heeft… zij mag zich inderdaad geen moeder noemen!
wat vreselijk… en er maar op los neuken zonder voorbehoedsmiddel!
ja sorry hoor hier kan ik echt woedend om worden dus ik pas mijn woorden ook niet aan. geschifte…

Ik schrok echt toen ik dit las, echt onmenselijk! Die vrouw verdient het niet om moeder te zijn! En haar kinderen verdienen een betere moeder die om ze geeft enz.

Mama van JORIS (14-04-1996) en LENN (01-06-2006)