Hallo allemaal.
ik heb het boek 'pap en mam’vertel eens. en daarin staat ook iets over het NL en wereldnieuws dat die datum.
weet iemand wat er gebeurde op 2 februari 2007???
groetjes angela
Hallo allemaal.
ik heb het boek 'pap en mam’vertel eens. en daarin staat ook iets over het NL en wereldnieuws dat die datum.
weet iemand wat er gebeurde op 2 februari 2007???
groetjes angela
Allereerst welkom op de site.
Om die reden hebben wij van alletwee de kinderen een krant bewaard van de geboortedag.
Ik zou gewoon de krant bellen. Grote kans dat je nog zo’n krant toegezonden kunt krijgen.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 16 Dec 2007 20:40:28
Hoi,
Welkom bij ikkeben!
Wij hebben ook de kranten van die dag bewaard voor de meisjes.
Is leuk voor later.
Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 22 week oud
ik heb er ook heen gebeld wilde dat ook hebben voor Britt maar mij komden ze alleen een kopie van de voorpagina op sturen en die was ook nog eens on leesbaar erg jammer nu heb ik nog niets.
britt is van 06-07-2006
[/url]
De Telegraaf is niet verschenen in de periode van 11 april 1945 t/m 13 september 1949. Voor meer informatie of speciale wensen kunt u contact opnemen met de servicedesk via telefoonnummer 036-5390889 (ma. t/m vr. van 09.00 tot 12.00 uur).
of
redactie.arnhem@gelderlander.nl
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Hoi hoi,
Op www.nu.nl kun je het nieuws teruglezen van de afgelopen maanden, ik heb dat gebruikt bij het maken van mijn zwangerschapsdagboek, kon ik mooi de artikelen uitprinten. Ook leuk is dat je daar ook minder belangrijk, maar wel heel leuk nieuws kunt vinden.
Groetjes Verna
hoi
bedankt voor reacties. ik heb wel de krant van 2 febr bewaard maar daar staat natuurlijk het nieuws van 1 febr in., en daar heb ik niet bij stil gestaan. natuurlijk weet ik dat WA en maxima 5 jaar getrouwd waren maar daar houdt het wel op. helaas.
quote:
ik heb er ook heen gebeld wilde dat ook hebben voor Britt maar mij komden ze alleen een kopie van de voorpagina op sturen en die was ook nog eens on leesbaar erg jammer nu heb ik nog niets. britt is van 06-07-2006
[/url]
hoi hoi
in de bibliotheek bewaren ze ook kranten. je zou daar een kopie kunnen maken!
quote:
Hoi hoi,Op www.nu.nl kun je het nieuws teruglezen van de afgelopen maanden, ik heb dat gebruikt bij het maken van mijn zwangerschapsdagboek, kon ik mooi de artikelen uitprinten. Ook leuk is dat je daar ook minder belangrijk, maar wel heel leuk nieuws kunt vinden.
Groetjes Verna
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/jnDBp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
thankx heb gekeken maar 2 februari staat er niet bij. 1 en 3 weg grrr.