Geen vertrouwen

Ik loop al een tijdje met iets rond.

Gewijzigd door - mama1980 op 02 Jan 2011 22:38:24

Zeker een vervelende situatie.
Als je er geen vertrouwen in hebt zeg ik NIET DOEN!
Als je haar brengt terwijl je er geen vertrouwen in hebt zit je toch niet met een lekker gevoel op n feestje ofzo…
Mijn schoonmoeder woont in het buitenland en in mei komt ze voor 3 weken op visite,nou zie er als een blok tegenop!

Wel kan ik me voorstellen dat je vriend het niet echt leuk vind.
Praat je er met hem wel over? En snapt hij wat je bedoelt?

Mama van Jim

Lilypie Second Birthday tickers

ja hij snapt het wel, maar is (hoe kan het ook anders, het zijn zijn ouders) niet zo moeilijk. Hij heeft al sneller zoiets van: aaaach, wat geeft het. Terwijl ik het gewoon bijvoorbeeld echt niet wil hebben dat ze cola drinkt! Hij zegt er verder niet zo veel van en begrijpt het wel, maar toch denk ik dat hij het natuurlijk ook liever anders zou zien.

mama1980

Je vriend denkt ws, het zijn mijn ouders en ik ben toch ook groot geworden?! Terwijl jij de opvoeding van je ouders gewend bent en weet hoe zij het doen en ze daarin vertrouwd… Ik had het ook bij mijn schoonouders… Ik heb het gewoon losgelaten, Nikki wordt (en Lisa ws straks ook) strontverwend bij mijn schoonpa en ik denk dan maar ach, morgen is ze weer bij ons en gaat het weer “normaal”… Kan me goed voorstellen dat je je er rot bij voelt…

Dan denk ik dat je toch eerst met hem eens moet worden over hoe en wat,
en als hij ervan doordrongen is dat bepaalde dingen toch echt niet kunnen,
kan hij dat wellicht op zijn ouders overbrengen.

Ik ben het met je eens hoor:
Cola hoort nog niet.
En een grommende hond zegt al genoeg: uit de buurt blijven.
Geen risico’s nemen!

M.

Ik zie dat je de titel hebt aangepst, en je startpost leeggehaald hebt.

Ben wel reuze benieuwd hoe de situatie nu is.

Sterkte!

M.