Geen tussendoortje

hallo weer even een vraagje hihihi

brandon krijgt geen tussendoortje zijn schema is als volgt:

tussen 7 en 8 uur bordje pap
uurtje of anderhalf later een fruithapje
dan even uurtje soms 2 slapen
tussen 12 uur half 1 2 plakjes brood met een flesje gewone half volle melk
dan rond 3 a 4 uur nog even een uurtje slapen
tussen 5 uur half 6 warm eten met een toetje soms nog een flesje sap
rond half 7 a 7 uur in bad
na het badje een flesje sap dan rond 8 uur op bedje

nu is mijn vraag of ik er een tussendoortje in moet brengen hij heeft er volgens mij niet echt behoefte aan
is zn tussendoortje belangerijk of…?

Tussendoortjes zijn minder belangrijk dan de hoofdmaaltijden. Zolang hij er niet naar taalt en verder goed eet en goed groeit, is het geen punt dat hij geen tussendoortjes eet. Heb je hem wel eens dingen laten proberen qua tussendoortjes of heb je zelf bedacht dat hij er geen behoefte aan zou hebben?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik heb het wel eens geprobeert een koekje of rijstwafel langefinger ofzo hij neemt een hapje of 2 en dan heeft die geen zin meer heb ook op verschillende tijden geprobeert maar na een hapje of 2 vind die het niet intresant genoeg meer

Dan zou ik het mooi zo laten en het over een paar weekjes nog eens proberen. Misschien vindt 'ie het dan wel lekker. Maar een must is het zeker niet.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hij eet verder helemaal goed en groeit ook goed dus

Je hebt hetzelfde ritme als ik (behalve bedtijd 's avonds) en hier komt het er soms ook niet van. Gisteren zei het C.bureau toevallig nog dat we het écht moeten zien als EXTRA en dus zeker niet noodzakelijk. Ze hebben in principe voldoende aan hetgene wat ze nu krijgen.
Ik zie dat je al halfvolle melk geeft. Bij mij op het bureau zeiden ze dat ze pas met een jaar koemelk mogen?
Wat een verschil dan weer zeg…

naja wij zijn een beetje anti cb we gaan er alleen heen voor de prikjes onze ervaring en de ervaring om ons heen is dat ze het allemaal via het boekje doen en volgens hun moet elk kind het zelfde terwijl elk kind anders is vandaar dat wij niet heen gaan
en omdat hij de flesjes niet meer wou met poedermelk zijn we over gegaan op gewone melk en dat gaat goed en dat wil die wel

Senne heeft bijna nooit een tussendoortje gehad.

Nu wel eens maar ze vind fruit als tussendoortje 's middags veel lekkerder dan een koek dus doen we dat… koek lijkt me niet altijd nodig.

Als jij ziet dat Brandon er geen zin in heeft moet je het gewoon niet doen, wat Mriek al zei, de hoofdmaaltijden zijn veel belangrijker.

Groetjes van Sascha en Senne