Geen suiker geven

een vriendin van mij geeft haar kindje van 3 geen suiker,ook geen snoep geen koek

alles suiker vrij omdat ze vind dat een kind daar nog niet blootgesteld aan hoeft te worden,krijgt ook geen limo of aanmaak maar water of die speciale drinken waar dus niks in zit

nu vraag ik me toch af,kan dat geen kwaad een kind heb toch wel wat aan suiker nodig op een dag…

wie weet hier meer van

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Allemaal die vervangende suikervrije suikers zijn veel gemener dan de gewone suiker, dat weet ik wel.

ja ik heb ook gehoord dat kinderen suiker nodig hebben, maar weet zo even niet meer waarom maar ik heb dat ook gehoord.

katinka

Oh wat zielig…
Je hoeft je kind niet te overladen want te veel is ook niet goed, maar een koekje of wat aanmaak kan echt geen kwaad hoor!

Volgens mij is het niet eens goed helemaal niks!!

Groetjes Nathalie & Co

nou vandaar dat ik het vraagt

mij lag het ook bij dat kinderen wel wat van suikers nodig hebben
en ook ik weet niet waarom

maar vind het ook sneu allemaal hoor,als ze op verjaardag is en er staat allemaal lekkers zie je haar helemaal groeien van ooohhhhh wat is dat,dat ziet er lekker uit en als ze dan wilt pakken nee dat mag niet ik heb hier rijstwafel pffffff

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Suikers hebben kinderen nodig voor oa. spieren en om het bloedsuiker op peil te houden.Het mogen ook natuurlijke suikers zijn,bvb;rietsuiker,fruitsuiker.Liever geen aspartaan e.d.,daar kunnen ze bovendien dunne ontlasting van krijgen.

Oh…wat zielig, dus als ze jarig is of er is een verjaardag is, dan mag ze helemaal geen klein stukje gebak of een lekkere koek.

Je kan het natuurlijk ook te gek doen, maar af en toe kan toch geen kwaad.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ahhh wat zielig
Als mijn vriendin zo deed, zou ik zeggen, dat ik dan liever had dat ze op een andere dag kwam, en niet die kleine laten kwijlen bij al dat lekkers en dan afschepen met een rijstwafel…

Groetjes Nathalie & Co

Pffffff ik vind het ook maar niks hoor om zo drastisch te doen terwijl het nergens voor nodig is. Ze hebben inderdaad gewoon suiker nodig en dat kan echt niet kwaad verder, zeker de fruit suikers niet. Hou het dan gewoon een beetje in de hand als je je er druk over maakt, zou ik dan zeggen. Inderdaad zijn apartaam ed ( suikervrije vervangers ) wel slecht. Maar heb je het wel eens gevraagd wat dr reden is dan en hoe ze er bij komt dat het zo slecht zou zijn ?

we zeggen dikwijls dat ze verkeerd bezig is,en als er taart gegeten word scharrelt ze heel snel hoor bij andere en we geven dan ook snel een hapje voor haar moeder het maar door heeft

maar ben al blij te lezen datjullie het eigenlijk dus ook zielig vinden
dacht al weer dat het aan mij lag pfff

Bianca,Dylan & Kaitlyn

quote:
Als mijn vriendin zo deed, zou ik zeggen, dat ik dan liever had dat ze op een andere dag kwam, en niet die kleine laten kwijlen bij al dat lekkers en dan afschepen met een rijstwafel....

Nou inderdaad!!!

Ik vind het wel erg ver gaan om je kind gewoon helemaaaaaal geen suiker meer te geven.
Overal waar “te” voor staat is ook weer niet goed hoor.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

tja maar suiker zit bijna overal in hoor, zelfs in Ham… dus waarschijnlijk krijgt het kindje het wel binnen maar in hele kleine mate, een kind erbij laten zitten met een rijstewafeltje kan in mijn ogen prima als dat kindje echt niet tegen kleurstoffen of dergelijke kan, dan is het noodzaak, dit lijkt me eerder overdrevenheid van de moeder…
Als ik zie wat die kleine man van mij op vakntie allemaal binnen krijgt aan kleurstoffen ed…

groetjes Kim, mama van

en

och jee,

Een klein kind heeft ook suiker nodig net zoals ons lichaam suiker nodig heeft. Nattuurlijk valles met maten. Maar haar kindje is drie jaar en een kindje van drie heeft ook suiker nodig.

Mijn zoon krijgt ook zuiker. de gewone dranken en snoepjes maar zeker alles met maten.
Als een lichaam geen elkel suiker binnen krijgt kunnen ze daar zeker ziek van worden op een gegeven moment.

veel liefs mignon

quote:
tja maar suiker zit bijna overal in hoor, zelfs in Ham... dus waarschijnlijk krijgt het kindje het wel binnen maar in hele kleine mate,

het krijgt gewoon brood zonder wat erop in haar handje gepropt

quote:
dit lijkt me eerder overdrevenheid van de moeder

yep dat klopt ook,ales word biologisch gekocht,alles zelf gemaakt,dusook koek zonder suiker taart zonder suiker

ach ik maak me den kik gewoon te druk

maar ik geef ze ook met mate snoep enzo,af en toe dan heb ik zoiets van ach wat maakt het vandaag ook uit net als zondag met de sint,schaal met pepernoten in no time op en eten ho maar

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pff vind ik echt wel overdreven seg!! tuurlijk kan je opletten dat je kind niet te veel snoept ma zo komaan seg!! als iedereen een lekkere koek krijgt en zij zo een rijstwafel tof en een boterham zonder iets op hallo??? zal smaken! nee sorry vindtvdit zwaar overdreven! eet die moeder dan ook niks tussen haar boterham of een stukje taart als ze ergens komt?

liefs jessica, &