Geen sapjes willen

hallo allemaal ik heb een vraagje mijn zoontje is nu 7 maand hij drinkt zn melk flesje en pajes goed hij krijgt ook fruitpotjes en warm eten potjes dat gaat dus allemaal goed hij krijgt ook toetjes en af en toe tussen door wat yoghurt alleen hij wil geen andere drinken ik heb val alles geprobeert heb een klein flesje gekocht en heb diksap geprobeert roce vicee friso drinken kant en klaar echt van alles maar hij wil niks zodra die de speen in zn mondje krijgt spuugt die hem net zo hard weer uit en met het warme weer vind ik juist belangerijk dat hij wat drinkt ook wil hij nog geen brood of liga heeft iemand tips of het zelfde probleem?

Hier hetzelfde!! Bleek dat mijn dochtertje het gewoon net zo warm als haar melk wilde. Nu drinkt ze alles, water, sap etc, zolang ik het maar eerst even in de magnetron zet

mama1980

Senne drinkt het ook nog maar pas koud, ze is bijna 1 jaar!

Ze dronk het sowieso niet graag. Ik ben het toch blijven aanbieden en op het KDV ook. Nu drinkt ze af en toe 100 cc in een keer.
Het komt wel… als hij echt dorst heeft drinkt ie wel hoor!

Als je toch iets meer vocht wil geven kan je ook 20 cc meer water in de fles doen met dezelfde hoeveelheid schepjes poeder. Scheelt ook weer…

Succes!

Groetjes van Sascha en Senne

bedankt voor jullie reacties met het warme weer deed ik indd wat extra water bij de fles in ik heb net weer een sapje geprobeert maar nu even warm gemaakt en indd hij wou het :smiley: bedankt voor de tip

Lilypie Premature Baby tickers

Fijn dat het nu wel lukt. Bij ons wisselt het ook van dag tot dag. Soms echt maar een paar slokjes en soms ineens 90 ml. Soms uit de oefen beker van difrax en soms uit de fles.

Hoi die van mij precies hetzelfde ik heb het toen warm gemaakt de sap (diksap of roosvicee ) en dat dronk hij en steeds iets minder warm gemaakt en nu drinkt hij alles uit zijn tuitbeker of gewone beker.

mijn zoontje heeft ook een hele tijd moeten wennen aan sap,in het begin moest hij er niets van hebben,en de tuitbeker vond hij ook maar vreemd.heb het sap toen in een gewoon flesje gedaan ,dat ging toen al stukken beker.probeer de tuitbeker nu ook weer,opeens heeft hij door hoe dat werkt.heeft even tijd nodig denk ik.
groetjes

[img]http://b1.lilypie.com/ceb0p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />