Geen ruzie meer onder de douche

Als ik de kinderen alleen moet douchen zet ik ze vaak samen onder de douche omdat ik het praktischer vind. Maar ja het gevolg is dat ze beide onder de straal willen staan wat dus niet altijd lukt met ruzie tot gevolg. Nu hebben we een splitter gekocht met 2 douche koppen. Nu hebben ze alle twee genoeg een eigen straal en het is een stuk leuker. Kosten €6 voor de splitter en 2 goedkope douche koppen.

Dat is een slim idee!

Die ga ik onthouden

M.

Handig!

Hier maken ze gelukkig nog geen ruzie onder de douche! Want tegelijkertijd vind ik ideaal!

Manderijn

He das een goed idee!
Wat fijn dat het douchemoment nu een stuk rustiger verloopt, voor jou en de kids wel zo ontspannen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wauw wat ben jij vindingrijk … nou ja het was al uitgevonden maar je moet er maar opkomen dat zoiets te koop is hahahah.
Maar wat dan als je alleen gaat douchen? dan sta je onder 1 straal en die andere spuit tegen de muur of zo ? of kan je 1 douchkop dichtdraaien.

Haha slim plan. Hier mogen ze kiezen, elk apart maar dan een turbodouche ( snelle douchebeurt ) of samen, geen mot maken over de straal en wel wat langer mogen douchen. Of in bad, wat altijd pret is.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Slim plan Pranger :smiley:
Als Joël oud genoeg is om te douchen, neem ik ook zeker een splitter ertussen.

Nu maak ik altijd zijn badje klaar, en laat ik Noah douchen!

Liefs, Melanie

Ook handig als papa en mama samen willen douchen

Groetjes,
M

wow wat slim haha! Rico heeft liever helemaal geen douchekop maargoed dat terzijde

Haha Mriek, hier kunnen papa en mama wel lekker samen onder de douche…
Lekker dicht tegen elkaar aan…

Liefs, Melanie

@Melanie, lekker knus

Groetjes,
M

@Mriek: Zeker weten hahahahahaha
Maar douche liever samen met Noah, die speelt wel, en ik kan lekker helemaal onder de staal :smiley:

Liefs, Melanie

@Mel, maar wel een stuk minder romantisch. Haha!

Groetjes,
M

Bedankt voor jullie reacties.
@vlokje03
Ik ga er nu zelf ook onder douchen als je de hem hoger heb je een breed gedeelte wat nat wordt en om je haar te wassen ff een stapje opzij. We hebben ook nog een stortdouche dus die kan ik ook nog gebruiken.
Samen douchen wordt nu wel een stuk leuker. Mag zelf ook graag genoeg water over me heen krijgen.

@Mriek, Nee niet bepaald romantisch idd hahahhaa

Liefs, Melanie