Geen ritme meer

onze dochter myrthe is net 12 weken geweest,en heeft weinig ritme ze heeft vanaf het begin slecht geslapen overdag en nog steeds lukt dit niet zo goed.op advies van cb zijn we begonnen met rust en regelmaat van ria blom,en haar bij moeheidssignalen wakker in bed te leggen,en haar dan even te laten huilen.ik vind dit erg moeilijk en dan kan een half uur lang duren hoor,ook snachts ze kreeg de laatste fles om 23.oo en werd dan moeten wij haar uit een hele diepe slaap halen met gevolg dat ze niet goed wakker is en bijna niets uit flesje drinkt,ze krijgt nog 6keer 150cc.en drinkt dit niet altijd leeg…we hebben besloten om haar om 23.00 niet meer wakker te maken en kijken hoelaat ze uit haarzelf komt.dat was vannacht dus om 1.00uur.en toen dronk ze de hele fles leeg.en later is ze om 5u nog ff wakker geweest,maar niet gehuild dus hebben we haar laten liggen.en toen werd ze wakker om 7.15…we voeden overdag om de 4 uur,en savonds laten we haar nu slapen tot ze zelf wakker wordt iemand hier ervaring mee?liefs ilona en myrthe

Hoi,

mijn zoontje heeft ook heel lang geen ritme gehad en slecht geslapen overdag.
ik ben toen begonnen met inbakeren en hij sliep meteen en ook een aantal uurtjes.
Een vast ritme heeft hij ook nog niet echt maar komt wel vaak om dezelfde tijden.
ik maak Djayden wel wakker voor zijn laatste voeding want ik moet er s’nachts om 4 uur uit om hem te voeden,elke nacht is hij wakker om dezelfde tijd.
Zijn laatste voeding krijgt hij tegen half 12/12 uur.
ik baker hem nu nog steeds in met veel succes,hij komt makkelijker in slaap,huilt wel even maar valt dan na 10 min.,15 min in slaap.
als ze wakker wordt s’nachts maar niet huilt zou ik haar ook lekker laten liggen want je ziet dat ze zelf weer in slaap valt,en van het cb hadden ze mij ook geadviseerd Djayden niet wakker te maken voor zijn laatset voeding maar hier werkt dat niet.
ik hoop dat je hier wat aan hebt

Gr Diana

hoi ilona,

wij hebben lieke ook ingebakerd en we hadden meteen rust en regelmaat.
moest nog wel in slaap huilen maar dat geef niet mag ook.
Wij maakte lieke ook altijd wakker voor de laatste fles, en dan sliep ze heerlijk door.
als we ze zelf lieten komen was het ook 1.00uur dus daarom maakte we ze wakker.
Wij waren met 4 maanden van de laatste fles af omdat ze deze echt niet leeg dronk en hebben haar toen nog eens laten slapen en werd de volgende morgen om 7.00 wakker. Dus ze had hem niet meer nodig.
Ik zou ze dus wel wakker maken en kijken wat ze op drinkt. als ze de fles niet helemaal opdrinkt geen probleem van maken!!! Genoeg is genoeg zeggen wij. haha
succes!!!

Diana:
Wat fijn om te lezen dat het inbakeren zo goed gaat nu.
Lekker he die rust???

groetjes Gytha

hoi gytha,

ja idd het is heerlijk vandaar dat ik hier ook even op reageer.
ik hoop dat mijn reacties ook mensen doen helpen.
het enige probleem hier is dat Djayden elek nacht om 4 uur wakker is en huilt.
ik leg hem dan aan maar ik krijg amper slaap.

gr diana

Thije is nu 10 weken, en wij hebben ook echt nog geen ritme. Volgens mij zijn er meer zonder ritme dan met! Helemaal nu ik sinds het weekend half op de flesvoeding over ben gegaan is het echt zoeken. Ik blijf voeden op verzoek! Sinds vorige week woensdag baker ik thije nu ook in. Hij lag eerst op zijn buik, maar is toch niet zo fijn, en hij is snotverkouden en daardoor heel benauwd. Vond het fijner als hij gewoon op zijn rug lag. Het gaat best goed! Idd eerst even huilen maar binnen 10 minuten slaapt hij normaal, al gaat t de ene keer beter dan de andere keer. Maar het is alleen geen langslaper. Binnen een uur is hij wakker. Maar misschien gaat t nu beter nu hij meer eet, met de borstvoeding huilde hij meer dan dat hij at. Welke inbakerdoek hebben jullie?
Misschien redt ze t wel met 5 flessen van 180cc? Omdat ze de flessen niet helemaal leegdrinkt heeft ze niet genoeg honger denk ik. Als ze dan toch nog snachts wakker wordt, dan geef je haar gewoon een klein flesje. Geen idee hoor, moet er nog helemaal inkomen met die flessen! Ben benieuwd wat er werkt, over een paar weken heb ik vast hetzelfde probleem!!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

hoi kim

wij hebben de pacco inbaker doeken gebruikt.
Echt iedeaal!! omdat hier schouder vorming in zit.
Heeft hier echt goed geholpen.

groetjes Gytha

ik heb er eentje geleend van iemand, die is van de prenatal. Wist niet eens dat zij die ook hadden! Maar vind hem niet heel fijn… ga alleen niet nog een pacco kopen als ik er eentje heb liggen die wel werkt. Die van pacco had ik voor luca ook, alleen dat werkte bij hem niet. Heb ze toen verkocht helaas!!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Hallo Iloontje,

Ons meisje moesten we ook altijd uit een diepe slaap halen voor haar voeding om 23 u. Toen hebben we het maar gelaten. De eerste dagen werd ze dan 's nachts wakker, maar gaven we haar geen eten. Ze huilde ook niet echt. Gewoon even troosten en dan terug bedje in. Moest dan wel een keer of 3 uit mijn bed. Maar na een dag of 4 sliep ze door. Als ze echt huilt van honger zou ik haar wel voeden.
Om je nachtrust te hebben kan je mss de fles voor 23 uur proberen te verlaten zodat ze nog net als ze wakker is haar laatste flesje kan krijgen. Om hoe laat valt ze in slaap 's avonds?

Groetjes,

Tamara