Geen ritme in te brengen

Volgens mij heb ik het a verteld, maar ik laat Morgan ook zelf komen voor haar laatste fles. Als ik haar wakker maak is ze niet meer in slaap te krijgen. Als ze zelf komt is ze zo weer vertrokken daarna. En slaapt ze merendeel van de tijd door.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

HOI…

JA MAAR ALS DT DAN 2 UUR SNACHTS IS?

Dan ga ik om twee uur 's nachts eruit en krijgt ze een fles. Het lijkt een opgave (is het soms ook wel) maar als ik het niet zo doe zit ik vanaf 2 uur 's nachts meteen kind dat niet meer slapen wil. Terwijl als ze dan komt ik er om half 3 maz weer in lig en iedereen weer slaapt.

Groetjes,

Michèle

oh wat lastig hé … want weet je als die aaron al lang geen nachtvoeding meer krijgt … zou ik persoonlijk hier echt niet meer mee beginnen! maar … weet niet hoe het nu gaat snachts? komt hij nog veel voor tut oid? want als je daar heel de nacht mee aan het spoken ben dan zou ik hem savonds niet wakker maken en net als michele hem zelf laten komen… wie weet bereik je dan meer dan wat je nu bereikt!? …

Linette. Hoe oud is jouw dochtertje? en wat is haar schema ongeveer? waarom een ‘power nap’? en tot hoelaat?

Hoi…

Nee, eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om miden in de nacht weer te gaan voeden.
Die laatste fles moet er straks toch al af…over 1 week is hij een half jaar!
Hij heeft vanstraks ene potje groenten en een danoontje op (om half 5) en om 10 over 6 een flesje van 150cc.
Die kreeg hij er met moete in.
Zou ik hem dan laten liggen vanavond of zal ik dan bijvoorbeeld om 10 uur hem wakker maken?
Maar ja…om 9 uur wakker maken of om 10 uur wakker maken…wat is het verschil als ik hem toch WAKKER moet maken?
Ik wil naar zo vroeg mogelijk toe om straks de overgang minder te laten zijn als die fles vervalt…snappen jullie?

Hij was om half 7 kapot…in bed gelegd…maar na 10 minuten…brullen/krijsen/hysterisch…dus na een half uurtje eruit gehaald en nu ligt ie alweer 5 minuten in de box!
Gaat hij over ene kwartiertje weer terug en meestal vind hij het dan wel goed op de een of andere manier!
Dit heeft hij wel eens meer, dan komt hij voor even terug naar bebenden en dan daarna is het goed.

Ik ben blij als het straks weer zomer is…snachts ene stuk warmer is als ik eruit zou moeten en dan is hij gelukkig wat ouder dat hij zichzelf in bed kan draaien etc…nu wordt hij neergelegd en moet zo blijven liggen hoe we hem leggen omdat hij nog niks zelf kan!

Het is wa!!!

Groetjes…Danielle

Ja het is wat he met die kleintjes want ze kunnen het allemaal nog niet vertellen. Maar ik zou hem zelf laten komen, gewoon keertje proberen. Als ze dan s nachts komen is dat ook maar tijdelijk hoor want het veranderd allemaal zo snel. Met BV is het nog lastiger omdat je nooit precies weet wat ze binnenkrijgen en als ze dan vragen moet je ze wel geven volgens CB. Flesvoeding is wat dat betreft wat makkelijker en zit je sneller op minder voedingen en mag bijvoeding ook sneller. Ik ging bijv. wat vroeger naar bed om mijn slaap te hebben ipv middernacht zoals nu ging ik om 22 uur al naar bed en had ik ook mijn slaap.

Niet dat je het moet doen Danielle, maar ik zie het als voordeel dat Morgan zelf komt voor die laatste fles. Want als ze hem niet nodig heeft komt ze ook niet. En zo heb ik straks eigenlijk niks af te bouwen. Maar bij ons zit het zo in het systeem. Enne Morgan heeft dat ook nog even naar beneden. Dan is ze op de een of andere maniet net niet moe genoeg lijkt het en dan na 10 a 15 min wel.

Groetjes,

Michèle

Hey danielle… als je hem in bed legt en hij begint te huilen moet je misschien proberen om hem een poosje (ongeveer half uur ofzo) te laten huilen dit is niet omdat hij pijn heeft oid (want in de box is hij stil) maar omdat hij alle indrukken van de dag moet verwerken… veel baby’s doen dit … als ik zo rondkijk in mijn vriendenkring dan is het bij meer dan de helft dat ze half uur tot 3 kwartier huilen en daarna heerlijk slapen gaan… (en niet huilen maar krijsen is het vaak!) het is erg zwaar en pittig maar … als hij je hem uit bed haalt krijgt hij opnieuw prikkels etc… (volg ook hierin je gevoel hoor het is maar een tip)…

eerlijk gezegd zou ik ook niet meer aan de nachtvoeding beginnen … evt wel nog poosje hem gewoon om 21 of 22 uur wakker maken voor de laatste fles… en dan kijken hoe het gaat… hoe is het nu met slapen snachts? en hoe vroeg smorgens?

Heb je gelijk in mini boy. Ik haal Morgan er alleen uit als ik zeie dat het gewoon even nog geen zin heeft haar weg te leggen. Maar als ze prikkels huilt laat ik haar ze moet het toch kwijt. Na de kerst schoot ze meteen in een sprongetje dus ik had twee uur grote dikke tranen met tuiten…

Groetjes,

Michèle