Hoi…
Nee, eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om miden in de nacht weer te gaan voeden.
Die laatste fles moet er straks toch al af…over 1 week is hij een half jaar!
Hij heeft vanstraks ene potje groenten en een danoontje op (om half 5) en om 10 over 6 een flesje van 150cc.
Die kreeg hij er met moete in.
Zou ik hem dan laten liggen vanavond of zal ik dan bijvoorbeeld om 10 uur hem wakker maken?
Maar ja…om 9 uur wakker maken of om 10 uur wakker maken…wat is het verschil als ik hem toch WAKKER moet maken?
Ik wil naar zo vroeg mogelijk toe om straks de overgang minder te laten zijn als die fles vervalt…snappen jullie?
Hij was om half 7 kapot…in bed gelegd…maar na 10 minuten…brullen/krijsen/hysterisch…dus na een half uurtje eruit gehaald en nu ligt ie alweer 5 minuten in de box!
Gaat hij over ene kwartiertje weer terug en meestal vind hij het dan wel goed op de een of andere manier!
Dit heeft hij wel eens meer, dan komt hij voor even terug naar bebenden en dan daarna is het goed.
Ik ben blij als het straks weer zomer is…snachts ene stuk warmer is als ik eruit zou moeten en dan is hij gelukkig wat ouder dat hij zichzelf in bed kan draaien etc…nu wordt hij neergelegd en moet zo blijven liggen hoe we hem leggen omdat hij nog niks zelf kan!
Het is wa!!!
Groetjes…Danielle