Mijn vader heeft al jaren een vriendin. Op zich een lieve vrouw maar soms denk ik wel eens Grrrrrr zoals nu ook weer. Ze is binnenkort jarig en meestal was het altijd vanaf 5 uur. En dan een hapje in de zin van soep, met brood en kaasjes en zo. anderhalf jaar geleden is er borstkanker geconstateerd bij haar en daardoor hebben we vorig jaar haar verjaardag verstek laten gaan. Morgan was heel erg verkouden en haar weerstand was extreem laag door de chemo’s en ze was al verkouden geweest. Nu komt haar verjaardag er weer aan en ik vroeg laatst wat doe je. Nou ja zoals gewoonlijk. Dus ik zeg prima kom ik met morgan en pappa komt later want die moet werken. Was allemaal prima en gezellig.
Krijg ik net een mailtje dat ze het vanaf 19.30 viert. Das echt te laat voor morgan, dus ik mail terug dat we graag willen komen maar dan eerder ivm met morgan. Mailt ze terug dat ze daar geen zin in heeft want dan zit ze de hele dag met visite en dan zou ze te moe zijn.
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik hier van baal want met veel dingen gaat het zo met haar, ze komt ook nooit op onze verjaardagen onder het mom te vermoeiend. Ik bedoel als ik zo voor de deur sta zijn we altijd welkom en ze is dol op morgan maar met dit soort dingen wordt er geen rekening gehouden met Morgan. Morgan is overigens aan die kant het enige kindje hoor, maar zo worden wij wel een beetje buiten gesloten en dat vind ik best jammer.
Groetjes,
Michèle