Geen rekening houden met kindje

Mijn vader heeft al jaren een vriendin. Op zich een lieve vrouw maar soms denk ik wel eens Grrrrrr zoals nu ook weer. Ze is binnenkort jarig en meestal was het altijd vanaf 5 uur. En dan een hapje in de zin van soep, met brood en kaasjes en zo. anderhalf jaar geleden is er borstkanker geconstateerd bij haar en daardoor hebben we vorig jaar haar verjaardag verstek laten gaan. Morgan was heel erg verkouden en haar weerstand was extreem laag door de chemo’s en ze was al verkouden geweest. Nu komt haar verjaardag er weer aan en ik vroeg laatst wat doe je. Nou ja zoals gewoonlijk. Dus ik zeg prima kom ik met morgan en pappa komt later want die moet werken. Was allemaal prima en gezellig.

Krijg ik net een mailtje dat ze het vanaf 19.30 viert. Das echt te laat voor morgan, dus ik mail terug dat we graag willen komen maar dan eerder ivm met morgan. Mailt ze terug dat ze daar geen zin in heeft want dan zit ze de hele dag met visite en dan zou ze te moe zijn.

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik hier van baal want met veel dingen gaat het zo met haar, ze komt ook nooit op onze verjaardagen onder het mom te vermoeiend. Ik bedoel als ik zo voor de deur sta zijn we altijd welkom en ze is dol op morgan maar met dit soort dingen wordt er geen rekening gehouden met Morgan. Morgan is overigens aan die kant het enige kindje hoor, maar zo worden wij wel een beetje buiten gesloten en dat vind ik best jammer.

Groetjes,

Michèle

ahum, nou ja ik hoef jou niet te vertellen dat ik dit met sommige dingen zeker wel herken he ! (da weet je inmiddels wel )
maar mega irritant ! zeker omdat het altijd goed ging eerst …zo vanaf een uur of 5… ik zou zeggen VETTE PECH VOOR HAAR…
maar wel jammer dat het zo moet gaan !

Pippy is geboren 17.07.2009

Vervelend dit soort dingen ja, ik herken het ook.
Hier is het dan ook jammer maar helaas…
Dan komt of mijn man of ik. Maar niet tegelijk en er zijn mensen die dat niet snappen.
Dan krijgen we de vraag:“Is je oppas ziek?” of dat soort dingen.

Lilypie First Birthday tickers

Persoonlijk zou ik dan niet gaan en kijken of je een andere keer erheen kunt.
Als anderen er geen rekening mee (willen) houden dat ik kinderen heb, prima, maar dan mogen ze niet van mij verwachten dat ik ten koste van de kinderen toch kom. Dan komt of ik, of mn vriend alleen.
Groetjes Nancy

Word ze vervelend als je wel zou gaan?

Wij hebben zaterdag feest van mijn vriendin die 50 word en word in een zaaltje gevierd. Dylano is ok uitgenodigd En komen meer kindjes. Ik zie wel waar het schip strand, het is 5 minuten lopen vanaf het zaaltje naar hun huis waar we blijven slapen. Dus als hij het niet meer trekt ga ik, René of madelon met hem daar naar toe. Voor een keer kan dat geen kwaad vind ik.

Zal Madelon wel worden die met hem meegaat denk ik want die moet zaterdag eerst vroeg werken en zondag weer laat, die zei al ik zal wel met Dylano weggaan

Liefs Michelle

Bij ons in de familie zijn alle feestjes meestal gewoon 's avonds. Ik vind het geen probleem als Eva dan een keer laat gaat slapen, maar jij weet het beste hoe Morgan hier op reageert. Als het niet gaat, gaat het niet. En als ze niet wil dat jullie eerder komen, dan niet. Ik ben daar heel makkelijk in en zeg gewoon ‘tabee dan’. Wel vervelend, maar ik vind dan ‘graag of niet’ hoor…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Morgan zou het voor dat moment wel trekken maar de klap komt er vij haar altijd na. Dus dan zitten wij zondag met een kind dat niet te genieten is. Mijn ma heeft aangeboden op te passen want die is in Den Haag maar wij hebben zoiets van het is voor ons een princiepe kwestie van waarom gewoonlijk wel maar met een verjaardag niet. Mer zei ook al laat ze dit jaar ook eerst maar eens op Morgan der verjaardag komen want ze is nog nooit hier geweest.

Groetjes,

Michèle

Vind dat Mervin daar wel een punt heeft!

Aso ze een uurtje op visite komt is dat toch al leuk voor Morgan? En dat lijkt me niet te vermoeiend…
Ik zou Morgan niet meenemen als ze de zondag dan niet te genieten is, ik ken dat maar al te goed van Senne.

Vervelende situatie zo zeg, bah!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

We blijven ook lekker thuis, ik zei al tegen me ma als je echt graag op wilt passen gaan wij wel naar de film

Groetjes,

Michèle