Geen pijl op te trekken tussen 5.30 en 7 wakker

Wie herkent dit? Sanne is de laatste tijd (5maand) erg onregelmatig wakker. Van de week was het donderdag 5.30 en vrijdag 6.30 zaterdag 7 uur zondag weer 5.45, maandag 7 uur en vandaag weeer om 5.45. Ik snap er niets van.
Ze is inmiddels weer helemaal gewend aan de zomertijd. Jammer genoeg.
Eigenlijk is dit al een half jaar aan de gang. Eerst kwam het door die rotkiezen. Daarna kreeg mevrouw de laatste 2 tandjes door. Maar zal dit nu wel aan die hoektanden liggen. Ze kwijlt echt zo veel, zelfs onze hond kan daar niet tegenop.

Vanochtend was ze dus om 5.45 wakker, heb haar uit bed gehaald en bij me neergelegd en ze was wel een uur rustig maar sliep niet. ALs ze om 6.30 wakker wordt dan gaan we er ook maar uit. Het ligt volgens mij niet aan het idee dat ze dan lekker bij mama kan liggen.
Hebben jullie kindjes dit ook?

Groetjes Carolien

Bij Erik wisselt het ook erg. Soms 5.45 uur, dan weer 6.00 uur of 6.15 uur en de afgelopen weken ook wel eens 6.45 uur of zelfs (een uitschieter) 8.10 uur! Heb geen idee waardoor het komt. Misschien het doorkomen van één van de laatste kiesjes, dat hem dat bij vlagen parten speelt? Ik heb geen oplossing voor je, ik neem het ook maar zoals het komt. Erik wilde tot voor kort dan ook nog wel rustig bij me liggen tot we eruit gingen om 7.00 uur, maar sinds een paar dagen heeft 'ie ontdekt dat 'ie zichzelf van het bed kan laten glijden en dan in z’n slaapzak door onze slaapkamer kan banjeren. Ben ik niet zo van gecharmeerd, want hij sloopt van alles. Dus geniet er in ieder geval maar van dat Sanne nog bij je wil liggen als ze vroeg wakker is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Rico heeft dit ook een tijd gehad.
dan wordt ie weer een week lang om half 9 wakker
en dan ineens weer een week om 6 uur.
nu is het al 2 weken tussen 7 en half 8…maargoed er is idd geen pijl op te trekken.
denk dat het er wel aan ligt hoe diep ze slapen enzo.
het is voor ons soms vervelend maar goed… ik heb geen tips verder. maar om 6 uur is het melk drinken en terug zn bed in.
ik sta echt niet om 6 uur op

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker