Waarschijnlijk ook al een veel geplaatst topic, denk ik zo. Maar wilde het toch kwijt…
Luka heeft al vanaf dat hij met 6 maanden vast eten mocht hebben supergoed gegeten, groente, fruit, brood, alles!
Maar nu de ppt is aangebroken is het al 2 weken een ramp, alsof hij ruikt dat er vitmaines in zitten of zo!
Fruit wil hij niet eten, hij houd zijn mond stijf dicht.
Met het avondeten eet hij alleen zijn aardappels en vlees op, maar zijn groente helemaal niet. Zodra wij het willen voeren is het, natuurlijk, gillen geblazen…
Naar ons gevoel hebben we alles geprobeerd: negeren, straffen ( op zijn strafkleed), belonen als hij wel goed gegeten heeft, geen toetje ( dan word hij om 3.00 uur 's nachts wakker van de honger), overdreven complimentjes maken, zelf zijn gang laten gaan ( dan komt er dus niets in zijn maag!), voeren en helemaal niets meer zelf laten doen (advies van cb…). Maar het helpt allemaal niet! En dwingen word afgeraden, en ik vraag me af of dat helpt…
Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken of hij genoeg vitamines binnen krijgt, dus zijn we begonnen met Davitamon. Maar ja, ik vind dat geen oplossing! We weten niet meer wat we moeten doen…
Iemand tips? Of een hart onder de riem…